کد خبر : 1859695 | 26 آذر 1401 ساعت 15:17 | 27.6K بازدید | 14 دیدگاه

امیدوارم لئو با مارادونا برابر شود

کلینزمن: فردا همه هوادار مسی و آرژانتین هستیم

یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان، دوست دارد فردا آرژانتین با لیونل مسی قهرمان جام جهانی شود.

کلینزمن: فردا همه هوادار مسی و آرژانتین هستیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا در ورزشگاه لوسیل، تیم های آرژانتین و فرانسه دیدار فینال جام جهانی را برگزار خواهند کرد. هر دو تیم دو بار قهرمان جهان شده‌اند و فردا می توانند به ستاره سوم برسند. لیونل مسی هم این شانس را دارد تا بالاخره با دیه‌گو مارادونا در فتح جام جهانی برابر شود.

1781521

یورگن کلینزمن در مورد بازی فردا به نشریه اوله آرژانتین گفت:«همه ما فردا در فینال هوادار مسی و آرژانتین هستیم. مسی در بهترین فرم خودش قرار دارد و دوست دارم فردا جام را بالای سر ببرد. به این ترتیب مسی می تواند قدمی رو به جلو برداشته و با مارادونا برابر شود. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.»

1780274

کلینزمن ادامه داد:«هر دو تیم نقاط مشترکی دارند. نه آرژانتین و نه فرانسه دوست ندارند توپ را از دست بدهند و هر دو هجومی هستند اما فکر می کنم فردا هیچکدام در ابتدا ریسک نخواهند کرد و سعی می کنند میانه زمین را مال خود کنند. در فرانسه دمبله و امباپه بازیکنانی بسیار سریع هستند و در آرژانتین هم مسی و جولین آلوارز را داریم. چه کسی فکر می کرد دی‌ماریا نیمکت نشین شود و آلوارز در ترکیب ثابت چهار گل بزند؟ او در کنار مسی فوق‌العاده کار کرده است. فردا 75 درصد ورزشگاه حامی آرژانتین خواهند بود و این می تواند فاکتور مهمی باشد.»

بهترین بازیکن جام:«لیونل مسی، امباپه و نیمار بهترین های جام بوده اند ول قطعا انتخاب من مسی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها