کد خبر : 1859713 | 26 آذر 1401 ساعت 17:35 | 22.5K بازدید | 7 دیدگاه

کرواسی با تغییرات قابل توجه مقابل مراکش؛

ترکیب غیرمنتظره دالیچ برای دیدار رده‌بندی

زلاتکو دالیچ سرمربی تیم فوتبال کرواسی ترکیب یازده بازیکن اصلی خود را در دیدار رده‌بندی با تغییرات قابل توجهی مشخص کرد.

ترکیب غیرمنتظره دالیچ برای دیدار رده‌بندی

به گزارش "ورزش سه"،  از ساعت 18:30 دقیقه تیم فوتبال کرواسی برای مشخص شدن تیم سوم جام جهانی قطر به مصاف مراکش می‌رود و زلاتکو دالیچ سرمربی کروات‌ها ترکیب زیر را برای تیمش انتخاب کرده است: 
لیواکوویچ – جوسیپ استانیسیچ، جوسیپ سوتالو، یوشکو گوآردیول، ایوان پریشیچ، لوکا مودریچ، متئو کوواچیچ، لوورو میجر، آندره کراماریچ، میسلاو اورشیچ و مارکو لیوایا.
همانطور که مشخص است یکی از تغییرات قابل توجه کرواسی بیرون رفتن لاورن دفاع میانی باتجربه کروات ها است که جای خود را به سوتالو مدافع 22 ساله این تیم داده است.

1781590

در پست دفاع راست و چپ هم سوسا و یورانوویچ که دو بازیکن اصلی کرواسی در این جام بوده اند جای خودشان را به ایوان پریشیچ و استانیسیچ داده اند. 
در خط میانی هم بزرگ ترین تغییر خارج شدن بروزوویچ از ترکیب تیم و اضافه شدن میجر است. همچنین در خط هجومی کراماریچ که همیشه به عنوان مهاجم نوک بازی می کرد به پست وینگر راست رفته تا لیوایا زننده گل تساوی برابر برزیل از ابتدا فرصت بازی پیدا کند. درنهایت اروشیچ هم وینگر چپ کرواسی خواهد بود. 
آنچه مسلم است کرواسی با تغییرات زیادی آماده دیدار برابر مراکش شده و به نظر می رسید دالیچ با تغییر آرایش به دنبال غافلگیر کردن ولید رکراکی است.

1781570

دیدگاه‌ها