کد خبر : 1859730 | 26 آذر 1401 ساعت 19:25 | 44.4K بازدید | 11 دیدگاه

روح مارادونا بر فراز قلعه آلبی‌سلسته

بزرگترین بازی عمر مسی: او را در قفس می‌اندازند؟

لئو مسی با دریافت نامه‌ی احساسی پسرش تیاگو حالا شارژ روحی شده و برای فینال فردا آماده است اما از طرف دیگر فرانسه قصد دارد او را جریان مسابقه در یک قفس محبوس کند.

بزرگترین بازی عمر مسی: او را در قفس می‌اندازند؟

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در سال 2016 در مراسم توپ طلا زمانی که این جایزه را دریافت کرد گفت:" یک جام جهانی را به پنج توپ طلا ترجیح می‌دهم. افتخارات جمعی بزرگتر از جوایز فردی هستند. بالای سر بردن جام جهانی بزرگترین افتخاری است که می‌توان تصور کرد". این رویای بزرگ لئو است. پایانی طلایی بر دوران فوتبالی او که لئو شایستگی‌اش را دارد. اما مسی برای رسیدن به این رویا اول باید از سد فرانسه عبور کند؛ قهرمان جهان، صخره‌ای که تا رسیدن به فینال جام جهانی قطر همه حریفانش را با بی‌رحمی از پیش رو برداشته است.

آرژانتین همه شور و شوق ذاتی‌اش را در کاپیتان خود مجسم کرده و فرانسه به تجربه خود از حضور در فینال جام جهانی گذشته و قهرمانی در آن تورنمنت می‌بالد. آنها علاوه بر جام جهانی 2018 در رقابت‌های یورو2016 فینالیست بودند و می‌توان از آنها به عنوان متخصصین فینال‌های بزرگ یاد کرد. فرانسه آرزو دارد سومین ستاره را روی پیراهنش چاپ کند تا مثل آلبی‌سلسته شود. خروس‌ها اگر به قهرمانی برسند برای اولین بار بعد از برزیل 1960 دو بار پیاپی قهرمان جام جهانی شده‌اند.

1781661

لوسیل: قلعه آلبی‌سلسته
لوسیل در این دوره از جام جهانی به قلعه آرژانتینی‌ها معروف بود. انتظار می‌رود چیزی نزدیک به 45هزار آرژانتینی فردا در این استادیوم حضور داشته باشند که بیش از نیمی از ظرفیت استادیوم خواهد بود. گفته می‌شود تنها چیزی حدود 7هزار آرژانتینی بدون بلیت به قطر سفر کرده‌اند اما در سوی دیگر هوادارانی که از فرانسه به قطر رفته‌اند بسیار کم‌تعدادند.

پرواز روح مارادونا بر فراز استادیوم
مزیت بزرگ دیگری که آرژانتین و مسی فردا خواهند داشت سایه دیه‌گو مارادونا است. در چند هفته اخیر یادداشت‌های رسانه‌ای متعددی درباره حلول روح مارادونا در این تیم منتشر شده و حالا دیگر می‌توان قبول کرد که بازیکنان آلبی‌سلسته دیه‌گوی بزرگ را شاهد بازی‌هایشان می‌دانند.

1781555

نبرد مسی- امباپه
مسی علاوه بر اینکه برای فتح جام جهانی می‌جنگد در این بازی هدف دیگری هم دارد: رسیدن به کفش طلا. او و کیلیان امباپه فرانسوی تا این لحظه پنج گله هستند. اگر هیچکدام از این دو ستاره در فینال موفق به گلزنی نشوند کفش طلا به مسی تعلق خواهد گرفت چرا که او در این تورنمنت 3 پاس گل داده و تعداد پاس گل‌های امباپه 2 بوده است.

لئو مسی 7 توپ طلا و 4 قهرمانی چمپیونزلیگ دارد و امباپه به قهرمانی در جام جهانی گذشته می‌نازد.

برنامه فرانسه: بر پا کردن قفس برای لیونل مسی
فرانسوی‌ها در بازی فردا مسلما از تاکتیک اصلی خود در بازی‌های گذشته اندکی عدول خواهند کرد. آنها به اهمیت مسی برای آرژانتین واقفند و بنابراین سعی می‌کنند او را در قفسی محبوس کرده و با استفاده از برتری فیزیکی بازیکنان‌شان مانع از تاثیرگذاری او در مسابقه شوند.

آرژانتین در سوی دیگر علاوه بر خلاقیت و استعداد ناب و تجربه بی‌نظیر لئو مسی به جوانان درخشانی مثل انزو فرناندز و جولین آلوارز متکی است که با وجود سن کم می‌توانند قفل هر بازی‌ای را به نفع تیم‌شان باز کنند.

1781659

دیدگاه‌ها