کد خبر : 1859731 | 26 آذر 1401 ساعت 19:32 | 54.9K بازدید | 8 دیدگاه

آندر هررا:

از یونایتد ناراحت شدم، رفتارشان با من بد بود

آندر هررا، هافبک اسپانیایی بیلبائو، در مورد روزهای دشوار جدایی از منچستریونایتد صحبت کرده است.

از یونایتد ناراحت شدم، رفتارشان با من بد بود

به گزارش "ورزش سه"، آندر هررا در سال 2019 و با پایان قراردادش با منچستریونایتد، از جمع بازیکنان شیاطین سرخ جدا و راهی پاری سن ژرمن شد. حالا این هافبک اسپانیایی که به صورت قرضی برای بیلبائو بازی می کند، مدعی شد انتظار داشته یونایتد زودتر برای تمدید قرارداد اقدام کند و رفتار سران این باشگاه مورد پسند او نبوده است.

آندر هررا گفت: "ترک یونایتد دشوار بود، زیرا من از پنج یا شش ماه قبل انتظار داشتم که پیشنهاد تمدید برایم ارسال شود. در این مقطع نمی خواهم در مورد کسی بد صحبت کنم و قرار نیست این کار را انجام دهم. اما پس از سومین فصل حضورم در اولدترافورد، در آن زمان انتظار بیشتری از باشگاه داشتم و آنها با دیگر بازیکنان این کار را انجام دادند.

1361020

این اتفاق برای من دردناک بود. فکر می‌کنم لیاقتش را داشتم، اما یونایتد تمایلی به تمدید نشان نداد. بعد از آن شرایط تغییر کرد، اما در آن مقطع کوتاه از رفتار باشگاه راضی نبودم. بازیکنان می روند و می آیند، اما باشگاه و نشان یک تیم ثابت باقی می ماند. من هرگز نمی توانستم حتی یک کلمه بد در مورد یونایتد بگویم و اگرچه این اتفاق کمی دردناک بود، اما من در کل از آنها ممنونم.

در پایان فصل سوم و بعد از برگزیده شدن به عنوان بهترین بازیکن سال و کسب سه عنوان قهرمانی، مدیران یونایتد در تابستان با من تماس نگرفتند و من کمی احساس ناراحتی کردم. در ادامه و زمانی که یک سال از قرارداد من باقی مانده بود، آنها با من تماس گرفتند و این برخورد دیگر برایم خوشایند نبود. من تا آخرین روز برای باشگاه مبارزه کردم و اصلا مشکلی نیست. من تا روز آخر به قراردادم احترام گذاشتم، اما به نظرم خودم و خانواده ام، یونایتد در مقطع مناسبی برای تمدید قرارداد اقدام نکرد."

دیدگاه‌ها