کد خبر : 1859738 | 26 آذر 1401 ساعت 20:31 | 32.2K بازدید | 8 دیدگاه

سردرگمی‌ها برای بازی بزرگ هفته ادامه دارد

دربی بالاخره لغو شده است یا خیر؟

سردرگمی‌ها برای برگزاری بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس ادامه دارد و معلوم نیست این بازی لغو شده یا برگزار می‌شود.

دربی بالاخره لغو شده است یا خیر؟

به گزارش “ورزش سه” ساعاتی پیش مهم‌ترین خبر امروز فوتبال ایران منتشر شد؛ لغو دربی بزرگ پایتخت به علت آلودگی هوا.

عابد ملکی، معاون استاندار تهران با اعلام این خبر گفت: «نشست کارگروه اضطرار آلودگی هوا استانداری تهران ساعتی پیش برگزار شد که طی آن در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال در خصوص لغو دیدار شهرآورد اطلاع رسانی شد و قرار است این بازی در روز سه‌شنبه برگزار نشود.»

پس از اینکه این خبر از سوی معاون استانداری اعلام شد، با پیگیری‌های خبرنگار “ورزش سه” از مسئولین سازمان لیگ، مشخص شد که چنین تصمیمی هنوز به طور رسمی گرفته نشده و پس از بررسی‌های همه جانبه، خبر لغو یا برگزاری رسما اعلام می‌شود.

با این حال پس از چند ساعت، ملکی معاون استاندار از اظهارات ابتدایی خود عقب نشینی کرد و در مصاحبه‌ای کوتاه و جدید گفت: «شهرآورد تهران به علت آلودگی هوا لغو نشده است و خبر لغو یا برگزاری این دیدار فردا اطلاع رسانی می‌شود.» خبری که ابتدا توسط مسئولان سازمان لیگ داده شد و قرار است همه چیز فردا مورد بررسی قرار گیرد.

سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در جدیدترین گفت و گوی خود گفته است: آنچه در مورد میزان آلایندگی هوا و لغو شهرآورد تهران مطرح شده را ما در فضای رسانه‌ای دیده و خوانده‌ایم اما هنوز به صورت رسمی و سازمانی این موضوع به فدراسیون فوتبال ابلاغ نشده است.

وی در ادامه گفت: آنچه در فضای رسانه‌ای مطرح شده به بعد از ساعت اداری باز می‌گردد، با احترام به سازمان بالادستی و فضای رسانه‌ای باید اجازه و فرصت داد تا این موضوع به صورت رسمی ابلاغ شود و طبیعی است بعد از آن تصمیم‌گیری در این خصوص انجام خواهد شد.

با این وجود به نظر می‌رسد، مسئولان دو تیم استقلال و پرسپولیس دست کم باید تا فردا برای تعیین و تکلیف در خصوص برگزاری یا لغو دربی صبر کنند و در انتظار تصمیم نهایی سازمان لیگ و شورای تامین استان تهران باشند.

دیدگاه‌ها