کد خبر : 1859739 | 26 آذر 1401 ساعت 20:44 | 56.8K بازدید | 13 دیدگاه

حمله مراکشی‌ها به داور: یکی حکیمی و زیاش را بگیرد

بعد از سوت پایان دیدار مراکش و کرواسی در رده‌بندی جام جهانی، بازیکنان مراکش به سمت داور بازی حمله‌ور شدند و اعتراض شدیدی به قضاوت او داشتند.

حمله مراکشی‌ها به داور: یکی حکیمی و زیاش را بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رده‌بندی جام جهانی 2022 قطر امشب در ورزشگاه خلیفه برگزار شد و کرواسی در نهایت مراکش را 2-1 شکست داد تا مقام سوم این تورنمنت را به خود اختصاص دهد.

بازیکنان مراکش که در نیمه دوم تلاش زیادی کردند تا عقب افتادن از کرواسی در نیمه اول را جبران کنند در نهایت موفق نشدند و بازی با همان نتیجه 2-1 نیمه اول به سود کرواسی به پایان رسید. وقتی داور بازی، عبدالرحمن الجاسم از قطر، سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد چندین بازیکن مراکشی که مشخص بود از قضاوت او عصبانی هستند به سمت او رفتند و مداخله دیگر بازیکنان و سرمربی تیم باعث شد ماجرا ختم به خیر شود.

1781703

بلافاصله بعد از سوت پایان بازی همه مراکشی‌ها با عصبانیت به سمت الجاسم حرکت کردند و در لحظات اولیه اشرف حکیمی از همه خشمگین‌تر به نظر می‌رسید. وقتی دیگر بازیکنان مراکشی میزان عصبانیت حکیمی را دیدند برای اینکه اتفاق بدی رخ ندهد که به محرومیت او منجر شود سعی کردند بین او و داور فاصله ایجاد کنند.

1781704
1781705

اما بعد نوبت به حکیم زیاش رسید که داور قطری را هدف بگیرد. اینجا بود که ولیدالرکراکی مانع از این شد که زیاش با الجاسم درگیری پیدا کند. در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که در این لحظات رومن سائیس در حال صحبت با داور قطری است و اعتراض خودش و تیمش را با او در میان می‌گذارد.

1781707

دیدگاه‌ها