کد خبر : 1859741 | 26 آذر 1401 ساعت 21:03 | 54.7K بازدید | 12 دیدگاه

پیروزی پُرگل لورکوزن برابر زوریخ

سردار موقعیت دیدار با ولز را امروز به گل تبدیل کرد

سردار آزمون که در نیمه دوم دیدار دوستانه برابر زوریخ به میدان رفت، موفق به گلزنی شد.

سردار موقعیت دیدار با ولز را امروز به گل تبدیل کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال لورکوزن که از تعطیلات بوندس لیگا بهره برده و بازی های تدارکاتی را برگزار می‌کند، ظهر امروز و در حضور سه هزار تماشاگر در ورزشگاه اولریش هابرلند به مصاف اف سی زوریخ رفت و با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید.

در دقیقه 38 این بازی، موسی دیابی از اشتباه برچر، سنگربان زوریخ نهایت استفاده را برد و با یک ضربه به سمت راست دروازه حریف، لورکوزن را به گل نخست بازی رساند.

1781717

در دقایق پایانی نیمه نخست، فلوریان ویرتس بازیکن 19 ساله و ملی پوش لورکوزن گل دوم را به ثمر رساند. او که پس از پشت سر گذاشتن یک دوره غیبت طولانی به دلیل پارگی رباط صلیبی به میادین بازگشته بود و اولین بازی خود را پس از آسیب دیدگی سخت برگزار می کرد، با استفاده از پاس هلوژک، بایر را به گل دوم رساند.

در ابتدای نیمه دوم، سردار آزمون به جای هلوژک وارد زمین شد. در دقیقه 63 و پس از یک و دوی سردار با کالوم هادسون اودوی، مهاجم ایرانی لورکوزن صاحب فرصت بسیار خوبی شد که پس از یک حرکت بدن زیبا و خارج کردن کولین اردین، مدافع زوریخ از جریان بازی، با یک شلیک دیدنی، گل سوم لورکوزن را به ثمر رساند.

ویدئو: 267486

آزمون که در رقابت های جام جهانی فوق‌العاده بدشانس بود و 2 بار ضربات او به تیرک دروازه انگلیس و ولز برخورد کرده بودند، دقیقا مشابه فرصتی را که برابر یاران گرت بیل از دست داد، این بار مقابل زوریخ به گل تبدیل کرد. شباهت جالبی میان هر دو صحنه بود و تنها تفاوت آنها، بوسه زدن توپ به تور دروازه به جای تیرک در بازی امروز بود.

1781716

یک دقیقه پس از گل سردار، زوریخ توانست اختلاف را کاهش دهد. شیخ کنده گل نخست تیم سوئیسی را به ثمر رساند. در دقایق پایانی نیز امین عدلی توانست گل دیگری را برای لورکوزن به ثمر برساند تا بایر با نتیجه چهار بر یک از سد حریف خود عبور کند.

رقابت های بوندس لیگا تا اوایل بهمن تعطیل خواهد بود. لورکوزن در تاریخ دوم بهمن ماه باید به مصاف مونشن گلادباخ برود.

1781714
1781713
1781715

دیدگاه‌ها