کد خبر : 1859761 | 26 آذر 1401 ساعت 22:52 | 11.9K بازدید | 5 دیدگاه

برای پیروزی تلاش کردیم اما موفق نبودیم؛

الزروری: از داور درخواست پنالتی داشتیم

انس الزروری، مهاجم تیم ملی مراکش، پس از شکست 2-1 مقابل کرواسی در دیدار رده‌بندی جام جهانی، از مردم این کشور تشکر کرد.

الزروری: از داور درخواست پنالتی داشتیم

به گزارش ورزش سه، دیدار رده‌بندی جام جهانی 2022 قطر بین کرواسی و مراکش، در 9 دقیقه ابتدایی، دو گل داشت؛ ابتدا ژوسکو گواردیول در دقیقه 7 گل اول را برای کرواسی به ثمر رساند و سپس در دقیقه 9، اشرف دری بازی را به تساوی کشاند.

اما در نهایت این کرواسی بود که در دقایق پایانی نیمه اول توسط میسلاو اورشیچ به گل برتری رسید تا در پایان مسابقه، به رتبه سوم رقابت‌ها دست پیدا کند.

البته این بازی در نیمه دوم با دو صحنه جنجالی همراه بود؛ در دقیقه 74، در پی برخورد سفیان امرابط و گواردیول در داخل محوطه جریمه، بازیکنان کرواسی اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور دستور به ادامه بازی داد و تنها یک دقیقه بعد، بازیکنان تیم ملی مراکش به دلیل سرنگون شدن اشرف حکیمی در داخل محوطه جریمه، خواستار یک ضربه پنالتی شدند اما داور با بازبینی این صحنه، اعلام کرد که خطایی رخ نداده است.

1781772

انس الزروری، مهاجم تیم ملی مراکش، پس از پایان این دیدار در ورزشگاه خلیفه، اظهار داشت: این یک شکست ناراحت‌کننده است. ما امروز برای پیروزی تلاش کردیم اما موفق نشدیم. فوتبال همین است.

او که در دقیقه 64 به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد، افزود: ما باعث شدیم که بسیاری از مردم مراکش، در این جام جهانی تاریخی، به کشورشان افتخار کنند.

الزروری درباره عملکرد داور مسابقه و عدم اعلام ضربه پنالتی روی اشرف حکیمی گفت: من در آن لحظه صحنه را ندیدم اما همه بازیکنان درخواست ضربه پنالتی داشتند؛ فکر نمی‌کنم آنها اشتباه کنند. داوری می‌توانست بهتر باشد اما اشتباهات داوران هم بخشی از فوتبال است و باید پذیرفته شود.

مهاجم مراکش در پایان در مورد حمایت هواداران از این تیم گفت: آنها در این جام جهانی ما را به طرزی عالی تشویق کردند و حتی کسانی که به قطر نیامدند هم از ما حمایت کردند. ما فیلم‌های زیادی از مراکش دیده‌ایم که طرفداران، به خاطر نتایج ما، جشن می‌گیرند. ما این مردم و این طرفداران را دوست داریم.

دیدگاه‌ها