کد خبر : 1859763 | 26 آذر 1401 ساعت 23:13 | 36K بازدید | 4 دیدگاه

گواردیول و مودریچ رقیب ندارند

این دو ستاره در دنیای فوتبال بی‌نظیرند!

سرمربی باسابقه فوتبال کرواسی به تمجید از دو ستون تیم ملی کرواسی در قطر پرداخت و آنها را بی‌رقیب دانست.

این دو ستاره در دنیای فوتبال بی‌نظیرند!

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی کرواسی جام جهانی قطر را با پیروزی به پایان رساند و برای سومین بار در 24 سال گذشته از جام جهانی با مدال برمی گردد.

پس از برنز فرانسه در سال 1998 و نقره روسیه در سال 2018 و این مدال با حروف طلایی در تاریخ فوتبال کرواسی ثبت خواهد شد. مانند هر بازی کرواسی در جام جهانی، بلافاصله پس از پایان بازی، نسخه جدیدی از مونوکست به تحلیل این بازی اختصاص پیدا کرده که این بار ایلیا لونچارویچ مهمان آن بود.

ایلیا لونچارویچ در اولین واکنشش به این بازی گفت:" می توانیم بیش از حد راضی باشیم، تیم با پیروزی به کرواسی برمی گردد. ما خوش شانس هستیم که چنین بازیکنان با شخصیتی داریم. آنها در شرایط بسیار بهتری نسبت به مراکش قرار داشتند. انتظار می رفت در شرایط برابر باشیم اما وضعیت بهتری داشتیم. ما کاری کردیم که مراکش به هیچ کس، حتی در اولین مسابقه با خودمان اجازه نداده بود. آنها به ما فضا دادند و به اندازه معمولِ بازی‌های قبل تیزبین نبودند.

رابرت شولا، سردبیر اسپورتسکی نووستی نیز در مقدمه صحبت‌هایش اظهار نظر کرد:" در شش بازی اول تکرار کردم که مسابقات بزرگ صحنه آزمایش های بزرگ نیست. دالیچ شش بازی در آنجا با ترکیب ثابت و مشخص حاضر بود و سپس در بازی هفتم برگه های برنده را از آستین خود بیرون آورد. پریشیچ و اورشیچ در یک سمت، او مجبور نبود این کار را انجام دهد، اما، حدس می زنم، او به آن سمت رفت تا به دنبال برتری در زمین باشد. اگرچه حکیمی و زیاش در آن سمت به عنوان دو بازیکن برتر تیم خود بازی می کنند. اما زیاش این یک عیب را دارد، او در دفاع آنقدرها خوب نیست و دالیچ این نکته را به خوبی احساس کرد.

1781776

لونچارویچ به طور ویژه از لوکا مودریچ کاپیتان کرواسی راضی بود و گفت:" در پست هافبک دفاعی مجذوب لوکا شدم. آنقدر مسئولیت پذیر است، آنقدر کاپیتان است که باید برایش کلاه از سر برداشت. او توانایی و جدیت بسیاری نشان داد. آمادگی بدنی او باورنکردنی است. آن روح مودریچ، آن انرژی در میدان که هر جا که لازم باشد، به آنجا می‌رسد...نگاه می کنی و باور نمی کنی که یک نفر در آن سن این همه بازی پشت سر هم انجام داده و وظایف خود را به طور کامل انجام دهد. این باور نکردنی است. یک هافبک 37 ساله که این چنین بازی کند، باورنکردنی است."

لونچارویچ یوشکو گواردیول را نیز تحسین کرد:" یک توپچی کامل با قابلیت های ویژه‌ای چون درک سریع از شرایط. مانند یک با تجربه مثل تیاگو سیلوا. آنها حتی در این مسائل به او نزدیک نیستند. وقتی از کامل بودن صحبت می کنیم، او حریفی ندارد.

دیدگاه‌ها