کد خبر : 1859772 | 27 آذر 1401 ساعت 00:01 | 25.9K بازدید | 8 دیدگاه

امباپه برابر آرژانتین به نوک خط حمله می‌رود

برنامه فرانسه برای فینال: تورام به جای ژیرو مصدوم

رسانه ها از غیبت اولیویه ژیرو در ترکیب ابتدایی فرانسه برای دیدار فینال خبر می دهند.

برنامه فرانسه برای فینال: تورام به جای ژیرو مصدوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از دیدار فینال جام جهانی برگزار کرد. نکته مهم این تمرین، علاوه بر بازگشت بازیکنان مصدوم و بیمار، غیبت اولیویه ژیرو در چینش ترکیب فردا و حضور تورام به جای او بود. مانند همان اتفاقی که در دقایق پایانی دیدار با مراکش رخ داد.

روزنامه اکیپ فرانسه در این خصوص نوشته است: دیدیه دشان در آخرین جلسه تمرینی در دوحه، حداقل در مورد ترکیب خط دفاع میانی، چیز زیادی از اهداف خود را فاش نکرد. در تمرینی که با حضور 24 بازیکن برگزار شد، دایو اوپامکانو با ابراهیم کوناته در مرکز خط دفاعی بازی کردند.

1781807

آیا این بدان معناست که رافائل واران نیمکت نشین خواهد شد؟ این مسئله خیلی دور از ذهن نیست. بازیکن منچستریونایتد نسبت به دو روز قبل، وضعیت بهتری دارد و جای تعجب است که او در فینال جام جهانی در ترکیب اصلی حاضر نشود.

اما چه کسی در خط دفاعی در کنار واران به میدان می رود؟ کوناته در دیدار نیمه نهایی عملکرد خوبی داشت. مدافعی که روز جمعه دچار بیماری شده بود و اوپامکانو نیز در ابتدای هفته با همین مشکل روبرو شده بود که البته به نظر می رسد او در حال بهبودی است. در نتیجه، مدافع بایرن مونیخ وضعیت بهتری دارد و احتمالا او در کنار واران به میدان برود.

تئو هرناندز که در دیدار مقابل مراکش از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده بود، به کادرفنی اطمینان دارد که مشکلی برای حضور در سمت چپ خط دفاعی ندارد. در وسط، آدرین رابیو در کنار اورلین شوامنی و آنتوان گریزمان بازی می کنند.

1781808

اما درباره خط حمله باید شاهد تغییراتی باشیم که دشان در ترکیب تیمش ایجاد می کند. اولیویه ژیرو جای خود را در نوک خط حمله به کیلیان واگذار خواهد کرد، مارکوس تورام در پست وینگر چپ بازی می کند، همانطور که در دقایق پایانی بازی مقابل مراکش در آنجا بازی کرد. بنابراین فرضیه حضور مهاجم میلان روی نیمکت وجود دارد.

آبی ها در حال آماده شدن برای تمام فرضیه های مربوط به تیم آرژانتین هستند. تیم تعویضی، بخشی از جلسه تمرینی را در مقابله با دفاع چهار نفری و سپس تمرین برابر دفاع پنج نفری برگزار کرد تا دو ترکیب احتمالی برای مقابله با اندیشه های لیونل اسکالونی را پیش بینی کند.

دیدگاه‌ها