کد خبر : 1859780 | 27 آذر 1401 ساعت 00:46 | 201.3K بازدید | 25 دیدگاه

مارکا: رفتار غیر ورزشی مراکش بعد از شکست

رسانه اسپانیایی مارکا در واکنش به حرکات مراکشی‌ها که به شدت عصبانی بودند نوشت: خشم، یادگار اشرف حکیمی و مراکشی بود که منتظر اهدای مدال به کرواسی نشدند.

مارکا: رفتار غیر ورزشی مراکش بعد از شکست

به گزارش "ورزش سه"، پذیرش شکست برای بازیکنان مراکش بسیار سخت بود و آنها که برای از دست دادن مدال برنز جام جهانی بسیار عصبانی بودند پس از اعتراض شدید به داور برای مراسم اهدای مدال هم در زمین نماندند.

مارکا در خصوص این رفتار بازیکنان مراکش نوشت: مراکش پس از پایان مسابقه به دلیل عدم کسب مقام سوم بسیار عصبانی شد. بازیکنان به محض پایان بازی به دنبال داور رفتند تا درباره یک سری تصمیمات که به نظر آنها منصفانه نبود، توضیح بخواهند. رکراکی در این صحنه ظاهر شد تا جو را آرام کند و از بازیکنانش بخواهد که زمین را ترک کنند.

1781843

عصبانی ترین مراکشی هم اشرف حکیمی، بازیکن PSG بود که بیشتر از همه با داور دعوا کرد و در حالی که به سمت تونل رختکن رفت، از انتقاد از تصمیمات داور دست برنداشت و با تمام پرسنل فیفا که در راه بودند با عصبانیت صحبت کرد.

مراکشی‌ها هم تصمیم گرفتند پس از این عصبانیت شدید در مراسم اهدای مدال برنز که در ورزشگاه الخلیفه برگزار شد شرکت نکنند. مارکا در تیتر این مطلب، "خشم" را یادگاری اشرف حکیمی و یارانش برای این مسابقه قلمداد کرد.

1781842

دیدگاه‌ها