کد خبر : 1859784 | 27 آذر 1401 ساعت 00:54 | 41.8K بازدید | 4 دیدگاه

همه چیز بعد از کسب مدال برنز، گل و بلبل نبود

درگیری در میکسدزون، لوورن یقه گرفت!

پس از پیروزی کرواسی مقابل مراکش و کسب مقام سوم جام جهانی، صحنه های زشتی در میکسدزون ورزشگاه رخ داد.

درگیری در میکسدزون، لوورن یقه گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، کرواسی با پیروزی 2 بر 1 مقابل مراکش به مدال برنز جام جهانی قطر دست یافت. جشن بازیکنان این تیم تا مدت ها پس از سوت پایان داور ادامه داشت؛ با این حال، همه چیز هم خوب و خوش نبود. دژان لوورن با توهین به چند تن از خبرنگاران باعث ایجاد تنش در میکسدزون ورزشگاه خلیفه شد.

بازیکنان کرواسی بعد از جشن طولانی خود در حال عبور از میکسدزون بودند که دژان لوورن با درخواست مصاحبه از سوی خبرنگاران مواجه شد. او با رد این درخواست گفت: "اکنون لوکا مودریچ می آید تا با شما صحبت کند." بازیکن کرواسی بعد از گفتن این جمله در حال ترک محل بود که با خنده چند خبرنگار مواجه شد. لوورن در واکنش به این اتفاق برگشت و آن موقع بود که نمایش شروع شد!

1781853

ملی پوش کرواسی در حالی دعوا را شروع کرد که جو میکسدزون کاملا مثبت و فارغ از هیچ تنشی بود. او با فریاد خطاب به خبرنگاری که به او خندیده بود گفت: "کی می خنده؟ تو داری می خندی؟ تو طرفدار تیم نیستی. داری مسخره میکنی! تو از موفقیت تیم خوشحال نیستی. تو مغروری و از معدود کسایی بودی که از اول با ما مشکل داشت. باور نکردنیه!"

وقتی که خبرنگار یاد شده به او گفت که آن طور که می گوید نیست، دژان ادامه داد: حالا داری پوزخند می زنی توی بوگندو؟! تو و اون دوستت... اونو ضبط نکردی آره؟"

بهت می گم این طوری با من صحبت نکن. داری جلوی 30 نفر این حرف‌های بی معنی رو به من می زنی. خبرنگار کروات که از صحبت های لوورن شگفت زده شده بود با گفتن این جملات از خود دفاع کرد. لوورن هم بعد از اینکه چند جمله دیگر بار او کرد، از محل دور شد.

بعد از این حرکت غیرحرفه ای لوورن، تومیسلاو پاکاک، سخنگوی فدراسیون فوتبال کرواسی با حضور در جمع خبرنگاران از آنها بابت رفتار بازیکن تیم عذرخواهی کرد.

دیدگاه‌ها