کد خبر : 1859810 | 27 آذر 1401 ساعت 09:43 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

دورخیز قهرمان کشتی فرنگی برای بازگشت به میادین

قهرمان کشتی فرنگی جهان قصد دارد برای تصاحب مجدد دوبنده تیم ملی از رقابت‌های بین المللی جام تختی وارد چرخه انتخابی شود.

دورخیز قهرمان کشتی فرنگی  برای بازگشت به میادین

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، میثم دلخانی قهرمان وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ چندی پیش در مسابقات جام تورلیخانوف قزاقستان به شدت از ناحیه دست چپ دچار مصدومیت شد. این آسیب دیدگی تا حدی بود که دلخانی پیکارهای جهانی ۲۰۲۲ را هم از دست داد و آرنج مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرد. البته این قهرمان ملی‌پوش بعد از سپری کردن دوران درمان و نقاهت شش ماهه هم اکنون در شرایط بازگشت به تمرینات و میدان قرار دارد و به زودی تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی و و با نظارت پزشک معالج خود آغاز خواهد کرد.

در همین راستا میثم دلخانی با تشریح آخرین وضعیت جسمانی خود به گفت: فعلاً مجوز آغاز تمریناتم از سوی پزشکان صادر نشده اما قرار است از اول دیماه بعد از انجام معاینات و آزمایشات توسط پزشک معالجم زمان دقیق آغاز تمرینات مشخص شود. این در حالییست که خود نیز برای بازگشت به روی تشک لحظه شماری می‌کنم و قصد دارم دوباره به دوران اوج آمادگی برسم.

قهرمان کشتی فرنگی جهان با اشاره به برنامه‌های خود برای ورود به چرخه انتخابی تیم ملی گفت: به دلیل مصدومیت و انجام جراحی و طبیعتاً دور بودن از تمرینات نمی‌توانم از رقابت‌های قهرمانی کشور استارت بزنم، اما سعی دارم با آمادگی و انگیزه بالا خودم را به رقابتهای بین المللی جام تختی که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود، برسانم. در نتیجه تمام توانم را به کار می‌گیرم تا از این میدان بین المللی وارد چرخه انتخابی شوم و دوباره برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش کنم.

1652822

دلخانی در پایان خاطر نشان کرد: دوری یکساله از تمرینات و میادین کشتی برای من بسیار سخت بود و حتی نتوانستم در رقابتهای لیگ حضور یابم. این در حالیست که متأسفانه هنوز پاداش رقابتهای جهانی سال گذشته را هم دریافت نکردم که این موضوع نیز فشار بیشتری به من برای اجرای برنامه‌های تمرینی و رسیدن به اهدافم وارد می‌کند.
میثم دلخانی ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان اوایل سالجاری در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی جام تورلیخانوف قزاقستان دچار آسیب دیدگی از ناحیه آرنج دست شد.

دیدگاه‌ها