کد خبر : 1859836 | 27 آذر 1401 ساعت 12:33 | 810 بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست و رییس قبلی کاندیدای فدراسیون ژیمناستیک

در پایان مهلت ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ژیمناستیک ۶ نفر نام‌نویسی کردند.

سرپرست و رییس قبلی کاندیدای فدراسیون ژیمناستیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ژیمناستیک از ۱۳ آذر به مدت ۱۰ روز کاری آغاز و روز گذشته ۲۶ آذر به پایان رسید. در این مدت ۶ نفر برای ریاست این فدراسیون کاندیدا شدند.

مجدالدین مستعان دبیر سابق فدراسیون کونگ‌فو، سجاد نکویی رییس هیات ژیمناستیک اصفهان، حبیب نوظهوری قهرمان سابق، مقداد قلندرپور رییس هیات ژیمناستیک خوزستان، زهرا اینچه درگاهی رییس سابق فدراسیون ژیمناستیک و عابد حقدادی سرپرست فعلی فدراسیون برای این سمت ثبت نام کردند.

دوره ریاست زهرا اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک ۱۹ تیر ۱۴۰۰ به پایان رسید. او بعد از حدود ۶ ماه با کش و قوس فراوان صندلی این فدراسیون را رها کرد و وزارت ورزش برای این فدراسیون سرپرست انتخاب کرد.

حمید احمدی اولین سرپرست این فدراسیون بود که با حکم وزیر ۲۳ دی ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست معرفی شد. با پایان دوره ۶ ماهه سرپرستی احمدی سوم مرداد وزارت ورزش وزارت ورزش ابتدا طاهر علوی را به عنوان سرپرست معرفی کرد اما بعد از گذشت چند ساعت زهره مرزوقی به عنوان سرپرست جدید این فدراسیون معرفی شد.   مرزوقی نیز تنها دو ماه سرپرستی این فدراسیون را به عهده داشت و بعد از او وزارت ورزش عابد حقدادی را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد.

پیش از این در شهریور سال جاری نیز ثبت‌نام از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون ژیمناستیک آغاز شد که بعد از دو روز فدراسیون به دلیل لزوم بررسی مجدد اساسنامه فدراسیون، فرآیند ثبت‌نام را لغو کرد.

دیدگاه‌ها