کد خبر : 1859851 | 27 آذر 1401 ساعت 14:04 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازی قطعا بدون تماشاگر است

مهدی: وضعیت نهایی دربی فردا مشخص می‌شود

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد روز دوشنبه تصمیم نهایی درباره دربی پایتخت اتخاذ خواهد شد.

مهدی: وضعیت نهایی دربی فردا مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه ابلاغی درباره تغییر زمان دربی پایتخت به دست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نرسیده اما با توجه به شرایط آب و هوایی احتمال تعویق بازی همچنان وجود دارد. فعلا برنامه سازمان لیگ این است که دربی را روز سه‌شنبه از ساعت 17:30 برگزار کند اما اگر کمیته اضطرار هوا به جمع بندی درباره تعویق دربی برسد، تا فردا اعلام خواهد شد.

سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره گفت:‌«ما طبق برنامه قبلی پیش می‌رویم و اتفاق جدیدی در خصوص برگزاری دربی رخ نداده است. طبق برنامه این بازی روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.»

او ادامه داد: « البته روز دوشنبه طبق استعلام‌های دریافتی از دستگاههای ذیربط شرایط اقلیمی بررسی خواهد شد و اگر شرایط برای برگزاری بازی مهیا نباشد می‌توانیم بازی را 24 ساعت به تعویق بیندازیم. نکته مهم اینکه ما میزان آلودگی هوا را در ورزشگاه آزادی در نظر می‌گیریم و کاری به کیفیت هوای سایر نقاط تهران نداریم.»

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که آیا دربی بدون تماشاگر است،‌بیان کرد:‌«قطعا دربی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. آلودگی هوا به گونه‌ای است که می‌تواند برای تماشاگران و به خصوص افراد سنین بالا مشکل‌ساز شود.»

دیدگاه‌ها