کد خبر : 1859861 | 27 آذر 1401 ساعت 14:38 | 12.5K بازدید | 145 دیدگاه

آرژانتین- فرانسه، پیش‌بینی این مسابقه سخت‌ترین است

نتیجه فینال جام جهانی را حدس بزنید

حساس‌ترین بازی جام جهانی قطر از راه رسید؛ جایی که آرژانتین و فرانسه برای بالابردن جام قهرمانی تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

نتیجه فینال جام جهانی را حدس بزنید

به گزارش "ورزش سه"، چند ساعت بیشتر به برگزاری مراسم اختتامیه جام جهانی باقی نمانده است؛ امشب حدود یکماه هیاهو با برگزاری جشن قهرمانی فرانسه یا آرژانتین پایان می‌پذیرد و فوتبال از سطح ملی به باشگاهی کشیده خواهد شد. با این حال تماشای بازی احتمالا جذاب آرژانتین و فرانسه ارزش انتظار کشیدن برای برگزاری این بازی را خواهد داشت.

طی روزهای گذشته و بعد از قطعی شدن حضور خروس‌ها و آلبی‌سلسته در فینال تورنمنت قطر پیش‌بینی‌های زیادی در خصوص این بازی هیجان‌انگیز مطرح شده است. بی شک رویارویی دو تیمی که تا اینجای مسابقات عالی کار کردند و با اقتدار به فینال آمدند یکی از جذاب‌ترین مسابقات فوتبال در تاریخ این رشته خواهد بود.

آرژانتینی‌ها خوشحال هستند که لیونل مسی با سطح بالای آمادگی قصد دارد در آخرین بازی ملی خود بهترین نمایش را به اجرا بگذارد و فرانسوی‌ها نیز از کاهش سطح بیماری آنفولانزای شتری در اردوی تیم خود خرسند به نظر می‌رسند. خصوصا حالا که امباپه آماده و سرحال برای فینال تلاش خواهد کرد.

پیش بینی بازی امروز برای هر کسی کار دشواری است. با توجه به شرایطی که دو تیم دارند، قطعا اینکه از حالا بتوان قهرمان جام بیست و دوم را اعلام کرد، کاری راحت به نظر نمی‌رسد اما کم نیستند افرادی که این بازی را به اشتراک برای پیشگویی می‌گذارند.

1782048

بازی امشب آرژانتین و فرانسه احتمالات زیادی را به خود خواهد دید، با این حال 6 حالت کلی برای تعیین برنده و بازنده آن را بررسی کردیم.

حالت اول این است که آرژانتین با اختلاف یک گل در طول 90 یا 120 دقیقه برنده از زمین خارج شود. این حالت برای فرانسه هم وجود دارد و با توجه به نزدیکی دو تیم خروس‌ها نیز می‌توانند با یک گل برنده بازی باشند. هرکدام از این دو تیم همچنین می‌توانند از اتفاقات غیرقابل پیش بینی فوتبال استفاده کنند و با برد پرگل جام قهرمانی را به دست بیاورند. حالت های پنجم و ششم هم به برتری یکی از دو تیم در ضربات پنالتی اختصاص دارد. اینکه فرانسه یا آرژانتین بتوانند در ضربات پنالتی از سد حریف بگذرند و پیروز شوند.

شما مخاطبان "ورزش سه" نیز پیش بینی‌های خود را از بازی حساس آرژانتین و فرانسه برای ما در بخش کامنت‌ها بیان کنید.

دیدگاه‌ها