کد خبر : 1859885 | 27 آذر 1401 ساعت 16:30 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

دی ماریا یا لیساندرو؟

ابهام بزرگ اسکالونی برای ترکیب اصلی آرژانتین

لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، امروز باید تصمیم بگیرد که آنخل دی‌ماریا در ترکیب اصلی برابر فرانسه بازی کند یا تیمش را با سیستم 3-4-3 و لیساندرو مارتینز در دفاع به زمین بفرستد.

ابهام بزرگ اسکالونی برای ترکیب اصلی آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، دیگر چیزی به شروع فینال جام جهانی نمانده و امشب مشخص می شود که از بین آرژانتین و فرانسه کدام تیم قهرمان خواهد شد. ترکیب اصلی آرژانتین قابل حدس است اما شاید تنها ابهام این ترکیب به آنخل دی‌ماریا و لیساندرو مارتینز مربوط باشد.

1780915

لیونل اسکالونی باید تصمیم بگیرد که امروز دی‌ماریا را به ترکیب ثابت برگرداند یا اینکه او از نیمکت کارش را شروع کند. اگر دی‌ماریا در ترکیب باشد، آرژانتین با سیستم همیشگی و کلاسیک خود 3-3-4 بازی خواهد کرد و در غیر این صورت آرژانتین با سه مدافع یعنی کوتی رومرو، لیساندرو و اوتامندی کار را شروع خواهد کرد. در آخرین تمرین آرژانتین و در بازی تمرینی، اسکالونی تیم اصلی را با سیستم سه دفاعه به زمین فرستاد ولی در ادامه با ورود دی ماریا سیستم 3-3-4 شد. دی‌ماریا برابر هلند و کرواسی در ترکیب ثابت نبود.

دی‌ماریا فینال جام جهانی سال 2014 برابر آلمان را به دلیل مصدومیت از دست داد و غیبت او کاملا حس شد اما در آخرین فینال آرژانتین که سال گذشته برابر برزیل در کوپا آمه‌ریکا برگزار شد، او زننده گل قهرمانی آلبی سلسته بود.

دیدگاه‌ها