کد خبر : 1859434 | 24 آذر 1401 ساعت 23:01 | 20.7K بازدید | 14 دیدگاه

دی‌ماریا آماده برای فینال: اسکالونی موافقت می‌کند؟

آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتین امروز در تمرین تیم ملی این کشور به صورت عادی تمرین کرد و رسانه‌ها خبر دادند او می‌تواند در فینال جام جهانی برای آلبی‌سلسته به میدان برود.

دی‌ماریا آماده برای فینال: اسکالونی موافقت می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی‌ماریا در دیدار آرژانتین و کرواسی در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2022 قطر نیمکت‌نشین بود و به دلیل اینکه مصدومیتش به صورت کامل بهبود پیدا نکرده بود نتوانست برای آلبی‌سلسته در این بازی مهم به میدان برود.

یاران دی‌ماریا اما موفق شدند کرواسی را 3-0 شکست داده و به فینال جام جهانی قطر صعود کنند. امروز اولین تمرین آرژانتین پس از دیدار با کرواسی انجام شد. در این تمرین تنها بازیکنانی حضور داشتند که در آن مسابقه بازی نکرده بودند یا به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بودند. بازیکنان فیکس آلبی‌سلسته از جمله لیونل مسی امروز را در سالن بدنسازی گذراندند.

یکی از خبرهای مهم تمرین امروز آرژانتین، حضور آنخل دی‌ماریا در تمرین و پشت سر گذاشتن یک جلسه تمرینی عادی بود. این نشان می‌دهد که او کاملا بهبود یافته و می‌تواند در فینال به میدان برود.

1780915

دی‌ماریا به دلیل خستگی عضلانی دیدار آرژانتین در یک‌هشتم نهایی مقابل استرالیا را از دست داد ولی در یک‌چهارم نهایی مقابل هلند وارد زمین شد.

انتظار می‌رفت او در دیدار مقابل کرواسی هم بازی کند ولی اسکالونی در آخرین لحظه تصمیم گرفت لئاندرو پاردس را به جای دی‌ماریا به میدان بفرستد. بعد از مسابقه اعلام شد که دی‌ماریا به شرایط سلامت ایده‌آل نرسیده بود.

حالا دیگر شکی باقی نیست که دی‌ماریا از نظر آمادگی بدنی با هیچ مشکلی مواجه نیست و حضور یا عدم حضور او در بازی فینال مقابل فرانسه تنها تصمیمی فنی خواهد بود که لیونل اسکالونی و کادر فنی‌اش خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها