کد خبر : 1859901 | 27 آذر 1401 ساعت 18:25 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

توصیه هامان به مدیران بایرن مونیخ

مارتینز یا لیواکوویچ باید جانشین نویر شوند

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان براین باور است که عملکرد نویر در جام جهانی خوب نبود و باید بایرن گلر تیم ملی آرژانتین یا کرواسی را جانشین او کند.

مارتینز یا لیواکوویچ باید جانشین نویر شوند

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت مانوئل نویر در تعطیلات شوک بزرگی به بایرن مونیخ بود. نویر در هنگام اسکی دچار شکستگی پا شد و حداقل 6 هفته پای او در گچ خواهد ماند و ریکاوری او نیز مدت زمان زیادی طول خواهد کشید. نویر عملا فصل را از دست داده در حالی که بایرن به شدت به او نیاز داشت. تیمی که برای قهرمانی همه جام ها می جنگد، بدون شک به دروازه‌بانی بزرگ نیاز دارد و این با اِسوِن اولرایش و یوهان شِنِک 19 ساله امکانپذیر نیست. اولرایش 34 ساله البته که دروازه‌بان خوبی است ولی اعتماد لازم به او برای بازی های بزرگ وجود ندارد.

1781132

دتمار هامان، بازیکن سابق بایرن و تیم ملی آلمان، بر این باور است که باشگاه بایرن مونیخ باید جایگزین شایسته ای برای نویر انتخاب کند چرا که این دروازه بان در جام جهانی هم عملکرد خوبی از خود نشان نداد. هامان گفت:«به نظرم بایرن مونیخ حتی در صورت بازگشت نویر هم باید دروازه بان شایسته ای برای جایگزینی او جذب کند چرا که او اخیرا عملکرد خوبی نداشته است و در جام جهانی هم نتوانست انتظارات را برآورده کند. فعلا سوال این است که نویر چه زمانی ریکاوری می کند و به ترکیب بایرن مونیخ برمی گردد. امیلیانو مارتینز، دروازه بان آرژانتین، یا دومینیک لیواکوویچ، سنگربان تیم ملی کرواسی، از نظر من گزینه های خوبی برای جایگزینی نویر هستند.»

1779454

لازم به ذکر است که مارتینر تا سال ۲۰۲۷ با استون ویلا قرارداد دارد و لیواکوویچ هم تا سال ۲۰۲۴ تحت قرارداد با دینامو زاگرب است.

دیدگاه‌ها