کد خبر : 1859905 | 27 آذر 1401 ساعت 18:25 | 5K بازدید | 1 دیدگاه

دوئل غول‌ها: این فینال سه جایزه بزرگ دارد

فینال امشب جام جهانی به لحاظ جوایز فردی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

دوئل غول‌ها: این فینال سه جایزه بزرگ دارد

به گزارش "ورزش سه"، دو نام بزرگ این جام جهانی و دو بازیکن تعیین کننده در دنیای فوتبال. لئو مسی و کیلیان امباپه که در پاری سن ژرمن هم تیمی هستند و امروز با چالش های زیادی روبرو خواهند شد.

تنها یکی از این دو می تواند قهرمان جهان شود، هرچند فینال قطر نیز می تواند چیزی فراتر از این باشد. در سطح انفرادی، فوق ستاره آرژانتینی و فرانسوی برای پایان رساندن مسابقات به عنوان بهترین گلزن تورنمنت تلاش می کنند.  کاپیتان آلبی سلسته با ثبت 5 گل و سه پاس گل نسبت به امباپه با آمار  5 گل و دو پاس گل کار را با برتری جزئی آغاز می کند.  به عبارت دیگر، اگر هیچ یک از آنها در فینال گل نزنند، مسی به خاطر دادن یک پاس گل بیشتر از مهاجم فرانسوی، جایزه را می گیرد.

این دو همچنین برای توپ طلای این جام جهانی در قطر تلاش می کنند. هر دوی آنها به‌ عنوان مدعیان بزرگ رقابت می‌کنند تا به دلیل عملکردشان، به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شوند.  با این حال، در این مبارزه ممکن است یک مهمان غافلگیرکننده ظاهر شود و آن هم کسی نیست جز آنتوان گریزمان. بازیکن اتلتیکو مادرید در دیدار نیمه نهایی مقابل مراکش به عنوان MVP انتخاب شد و به مدعی جدی انتخاب عنوان بهترین بازیکن این جام جهانی تبدیل شده است.

فکر کردن به بازیکنی آرژانتینی که می‌تواند بازیکنان فوق‌الذکر را شکست دهد، پیچیده‌تر است؛ اگرچه فکر اینکه اگر جولیان آلوارز، ستاره نیمه نهایی جام در صورت زدن گل تعیین کننده در فینال این عنوان را تصاحب کند، احمقانه نیست.

دیدگاه‌ها