کد خبر : 1859907 | 27 آذر 1401 ساعت 18:36 | 1.3K بازدید | 1 دیدگاه

رحمتی: می‌خواهیم روند پیش از تعطیلات را حفظ کنیم

سرمربی آلومینیوم اراک گفت بازیکنان تیمش آماده بازگشت به لیگ و کسب نتایج خوب هستند.

رحمتی: می‌خواهیم روند پیش از تعطیلات را حفظ کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ برتر فردا دوشنبه از سر گرفته خواهد شد و در یکی از بازی‌های مهم از ساعت 17 دو تیم ذوب آهن و آلومینیوم اراک در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. سید مهدی رحمتی سرمربی ایرالکو در نشست خبری پیش از این بازی گفت: خیلی خوشحالیم که بعد از یک وقفه طولانی بازی های لیگ در حال آغاز شدن است. درباره بازی فردا باید ابتدا به این نکته اشاره کنم که اگر نگاهی به عملکرد تیم ما و ذوب آهن داشته باشیم مشخص است که هر دو تیم بازی‌های آخر خود را با نتایج خوبی پشت سر بگذاریم. در هفته‌های منتهی به تعطیلی مسابقات، تیم آلومینیوم به روند صعودی خوبی رسیده بود و شخصیت قابل احترامی پیدا کرده بود و توانستیم شرایطی خوب در جدول رقم بزنیم.

وی در همین خصوص ادامه داد: متاسفانه این تعطیلات در حالی شروع شد که می‌توانستیم بازی‌های بیشتری انجام دهیم و حتی نیم‌فصل را به اتمام برسانیم اما با تصمیم مدیران مربوطه همه به استراحت اجباری رفتیم.

رحمتی درباره وضعیت ذوب آهن نیز اظهار داشت: تیم ذوب آهن یک تیم جوان و جنگنده با کادر فنی خیلی خوب است تا پیش از این به شرایط خوبی رسیده بود. در وقفه 58 روزه‌ای که برای مسابقات رقم خورد هر تیمی شرایط خاص خودش را سپری کرده است. ما سعی کردیم تمریناتمان را بعد از استراحت دو هفته ای شروع کنیم و پس از آن هم توانستیم بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کنیم.

سرمربی آلومینیوم در ادامه افزود: جا دارد از مسئولین ایرالکو، هیئت مدیره کارخانه، هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر ویژه کنم که شرایط خوبی را فراهم کردند تا بتوانیم با هزینه بسیار کمتر از یک اردوی داخلی، در ترکیه اردوی آماده سازی داشته باشیم. سعی کردیم از آن اردو به نحو احسن استفاده کنیم.

او در ادامه  عنوان کرد: در حال حاضر بازیکنان تیم همه سرحال و آماده هستند و برای شروع دوباره لیگ لحظه شماری می‌کنند تا بتوانیم روند خوبی که پیش از تعطیلات آغاز کرده بودیم را ادامه دهیم.

رحمتی در مورد اینکه می توانند روند رو به رشدشان را خفظ کنند و آمار گلزنی شان گفت:  تمام تیم های حاضر در لیگ برتر به دنبال نتیجه گرفتن هستند . از مدیر تیم گرفته تا سایرین باید ثبات  را حفظ کنند. در وهله اول تیم ها ساختار دفاعی را جوری می چینند که گل نخورد و بعد اگر شد گل بزند. مشکل گلزنی برای کل فوتبال ایران است و شما در چندسال اخیر مشاهده نمی کنید که نفر اول جدول گلزنان ایرانی باشد. همیشه نفرات اول تا سوم نفرات خارجی هستند. در مورد حفظ شرایط هم باید بگویم من نمی خواهم به کسی بی احترامی کنم ما لیگ را به دلایل واهی سه ماه تعطیل کردیم اگر بازیکنانی که از ایران به جام جهانی رفتند اگر در کورس مسابقات بودند با آمادگی بیشتر به جام جهانی می رفتند. تمام تیم های دنیا تا روز های آخر بازی می کردند، عملا به یک تعطیلات اجباری رفتیم ولی با شور و هیجانی که از بچه ها دید مطمئنم از فردا بازی خوبی به نمایش می گذارد. امیدوارم از اصفهان با امتیاز برگردیم. 
وی در مورد عملکرد سجاد آقایی گفت: او یک بازیکن جوان و بومی است، امیدوارم در آینده بتواند به ما کمک کند.

دیدگاه‌ها