کد خبر : 1859914 | 27 آذر 1401 ساعت 19:19 | 18K بازدید | 4 دیدگاه

پوسترهای (به چی نگاه می‌کنی؟) در دست آرژانتینی‌ها

هواداران پرتعداد تیم ملی آرژانتین در ورزشگاه لوسیل با به دست گرفتن بادکنک‌های آبی و سفید و پوسترهایی ویژه به تشویق آلبی‌سلسته مشغولند.

پوسترهای (به چی نگاه می‌کنی؟) در دست آرژانتینی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، هواداران آرژانتینی در قطر مشهورترین هواداران بوده‌اند. تماشاچیانی پرشور که چه در ورزشگاه‌ها و چه در خیابان‌های دوحه همیشه جالب‌ترین و رنگارنگ‌ترین تصاویر را به وجود آورده‌اند.

امشب در جریان فینال جام جهانی که در استادیوم لوسیل برگزار می‌شود هم هواداران آرژانتینی مورد توجه رسانه‌ها قرار دارند. بازی فینال در ورزشگاهی در حال برگزاری است که در طول تورنمنت همیشه شاهد حضور بیشترین تعداد تماشاچیان آرژانتینی بوده است تا جایی در روزهای برگزاری جام جهانی از ورزشگاه لوسیل به عنوان قلعه آلبی‌سلسته یاد می‌شود.

1782248

هواداران آرژانتینی امشب با خلاقیت پا به استادیوم لوسیل گذاشتند. تعداد زیادی بادکنک آبی و سفید که آنها به دست گرفته بودند باعث شد در تصاویر تلویزیونی غالب بودن‌شان در ورزشگاه راحت به چشم بیاید.

اما این تنها ویژگی امشب آرژانتینی‌های روی سکو نبود. در دست این هواداران تعداد زیادی پوستر دیده می‌شود که چهره مسی روی آنها دیده می‌شد و البته عبارت "به چی نگاه می‌کنی؟"

1782251

پوستر آرژانتینی‌ها به مصاحبه عجیب لیونل مسی بعد از دیدار آرژانتین و هلند اشاره دارد. کاپیتان آلبی‌سلسته درحالیکه به یکی از رسانه‌های کشورش مصاحبه تصویری می‌کرد وقتی متوجه شد وخهورست، مهاجم هلندی، که در جریان مسابقه با او درگیری پیدا کرده پشت دوربین ایستاده است در میانه مصاحبه‌اش رو به مهاجم هلند کرده و گفت:" به چی نگاه می‌کنی؟"

دیدگاه‌ها