کد خبر : 1859943 | 27 آذر 1401 ساعت 21:15 | 20.7K بازدید | 4 دیدگاه

رافائل واران در نقش هوگو لوریس (عکس)

گونسالو مونتیل که در وقتهای اضافه بازی فینال جام جهانی وارد زمین شده بود تا یک قدمی باز کردن دروازه فرانسه پیش رفت که رافائل واران مثل یک دروازه‌بان از دروازه تیمش محافظت کرد.

رافائل واران در نقش هوگو لوریس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فینال پرهیجان جام جهانی 2022 قطر بعد از پایان 90 دقیقه به یاد ماندنی با تساوی 2-2 پایان رسید تا کار به وقتهای اضافه سی دقیقه‌ای کشیده شود.

پانزده دقیقه اول وقتهای اضافه رو به پایان بود که آرژانتین بهترین موقعیت خود در این وقت اضافه را برای باز کردن دروازه فرانسه به دست آورد.

درحالیکه پانزده دقیقه از شروع وقتهای اضافه می‌گذشت و عقربه ساعت ورزشگاه لوسیل عدد 105 را نشان می‌داد آرژانتینی‌ها حمله‌ای را روی دروازه فرانسه سازمان دادند. مسی توپ را دریافت کرده و راهش را به درون محوطه جریمه فرانسه باز کرد.

مسی توپ را در اختیار لائوتارو مارتینز گذاشت که در دقیقه 102 به جای جولین آلوارز، مهاجم جوان آلبی‌سلسته، وارد زمین شده بود. ولی اوپامکانو مدافع فرانسوی بایرن توپ را بلوکه کرد تا لائوتارو نتواند فرصتی برای تهدید دروازه لوریس پیدا کند.

1782369

اما توپ برگشتی در اختیار گونسالو مونتیل قرار گرفت. او هم در شروع وقتهای اضافه به جای نائول مولینا به زمین آمده بود. شوت محکم و دقیق مونتیل اما درحالیکه می‌رفت وارد دروازه فرانسه شود مدافع این تیم، رافائل واران، را در مقابل خود دید که در نقش دروازه‌بان با یک ضربه سر، توپ را از بالای دروازه به اوت فرستاد تا دروازه فرانسه بسته بماند.

دیدگاه‌ها