کد خبر : 1859945 | 27 آذر 1401 ساعت 21:50 | 14.3K بازدید | 7 دیدگاه

فرصت سوزی ستاره فرانسه در لحظات پایانی؛

موانی فرصت قهرمان شدن را از دست داد(عکس)

راندال کولو موانی پنالتی خود را گل کرد اما چند دقیقه قبل تر از آن باید کار مهم تری را انجام می داد.

موانی فرصت قهرمان شدن را از دست داد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، زیباترین فینال تاریخ جام جهانی؛ گزاف نیست اگر این لقب را به فینال هیجان انگیز و فوق العاده امشب بدهیم. دیداری سراسر شور و حرارت و هیجان که در نهایت در ضربات پنالتی به سود تیم ملی آرژانتین به پایان رسید تا رویای لیونل مسی در آخرین جام جهانی اش محقق شود.

نیمه اول بازی با برتری کامل و دو گله شاگردان لیونل اسکالونی به پایان رسید. در نیمه دوم هم کار کاملا متعادل دنبال می شد تا این که فوق ستاره ای به نام کیلیان امباپه ظهور کرد. جایی که او موفق شد در عرض دو دقیقه دروازه آرژانتین را باز کند تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

1782389

در وقت های اضافه نه تنها از هیجان بازی کم نشد که جذابیت به اوج خود رسید. آرژانتین باز هم توسط لیونل مسی از حریف پیش افتاد اما فرانسه در فاصله چند دقیقه به پایان بازی کار را به تساوی کشاند تا ضربات مرگبار پنالتی تعیین کننده قهرمان جام باشد.

البته چند دقیقه بعد از گل تساوی فرانسه می توانست گل چهارم را هم بزند و کار آرژانتین را در وقت های اضافه تمام کند اما راندال کولو موانی یک فرصت بزرگ را از دست داد. ستاره  24 ساله خروس ها در مصافی تک به تک با دروازه بان آرژانتین توپ را به پای امیلیانو مارتینز کوبید که البته سیو دیبو نیز در نوع خود خیره کننده بود.

البته موانی ضربه پنالتی خود را تبدیل به گل کرد اما این گل فایده ای نداشت چراکه فرانسه در نهایت کار را واگذار کرد تا موقعیت از دست رفته ستاره موانی بیشتر از پنالتی اش به چشم بیاید.

1782390
1782391

دیدگاه‌ها