کد خبر : 1859963 | 27 آذر 1401 ساعت 22:55 | 48.2K بازدید | 58 دیدگاه

مقایسه‌ها تمام شد

گیم اُوور: مسی، تو حالا اسطوره اسطوره‌هایی!

مسی در طول سال ها روی همه تردیدها و ابهامات در مورد خودش قلم قرمز کشیده بود و امشب با فتح جام جهانی به آخرید تردید نسبت به خود نیز پایان داد.

گیم اُوور: مسی، تو حالا اسطوره اسطوره‌هایی!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، پس از پیروزی تیمش مقابل کرواسی و صعود به فینال جام جهانی در تمجید از لیونل مسی گفت که هرگز در این تردید نداشت که او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و اینکه همه دنیا نمایش جدید و عالی او برابر کرواسی را دیدند و تحسینش کردند.

1782448

 مسی تا قبل از فینال جام جهانی 2022 پنج گل زده و سه پاس گل داده بود و امشب نمایش خود را برابر فرانسه با زدن دو گل دیگر کامل کرد. او گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در وقت اضافه دوم نیز توانست گل سوم آلبی سلسته را بزند. مسی در ضیافت پنالتی ها نیز پنالتی اول خود را گل کرد تا مسیر برای قهرمانی آرژانتین را هموار کند. نابغه آرژانتینی بالاخره به آنچه رویایش را داشت رسید و توانست قهرمان جهان شود. او در این رقابت ها هفت گل زد، سه پاس گل داد و در پایان بهترین بازیکن جام جهانی نیز انتخاب شد. 

مسی حالا به تمام ابهامات در مورد مهمترین سوال تاریخ پایان داده و امشب روی آخرین سوال و تردید نیز قلم قرمز کشید:

1782458

مسی در فینال ها تعیین کننده کار نمی کند

مسی فاتح لیگ قهرمانان نشده است

مسی بیش از اندازه خونسرد است

مسی یک، دو و سه توپ طلا ندارد

خارج از بارسا برنده هیچ جامی نشده است

با آرژانتین فاتح جام نشده است

او قهرمان جام جهانی نشده است

با هفت توپ طلا که سال بعد به عدد هشت خواهد رسید و با فتح جام جهانی، مسی بزرگ، تو حالا اسطوره اسطوره هایی، بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال.

دیدگاه‌ها