کد خبر : 1859967 | 27 آذر 1401 ساعت 23:00 | 60.1K بازدید | 20 دیدگاه

یادآوری آرژانتین به امباپه: دیدی اطلاعاتت کافی نیست؟

آرژانتینی‌ها اولین دقایق بعد از قهرمانی‌شان در جام جهانی، با شکست دادن فرانسه در فینال، را بهترین زمان ممکن برای یادآوری مصاحبه‌ای می‌دانند که کیلیان امباپه چند ماه پیش انجام داده بود.

یادآوری آرژانتین به امباپه: دیدی اطلاعاتت کافی نیست؟

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه که امشب به همراه فرانسه مقابل آرژانتین شکست خورد و تنها شاهد بالای سر بردن جام طلایی توسط مسی و یارانش بود چند ماه پیش در یک مصاحبه حرفهایی زده بود که آرژانتینی‌ها را به شدت دلخور کرد.

رسانه‌های آرژانتینی بعد از قهرمانی تیم‌شان در قطر فرصت را مناسب دیدند تا با امباپه تسویه حساب کنند و پاسخ ادعاهای او در آن مصاحبه جنجالی را بدهند.

1782506

امباپه در مصاحبه‌اش گفته بود:" آرژانتین و برزیل فوتبالی بازی می‌کنند که در سطح اروپا بالا نیست. فوتبالی که اروپایی‌ها در جام‌های جهانی اخیر نشان داده بودند. تیم‌های اروپایی برای جام جهانی بهتر آماده می‌شوند زیرا دائما مقابل یکدیگر بازی‌هایی سطح بالا برگزار می‌کنند، در حالی که آرژانتین و برزیل چنین شرایطی ندارند".

البته پیش از بازی امشب امیلیانو مارتینز، سنگربان آرژانتین، هم پاسخ امباپه را داد و در یک مصاحبه پیش از شروع فینال گفت:" او در مورد فوتبال اطلاعات کافی ندارد. او هرگز در آمریکای جنوبی بازی نکرده است. وقتی چنین تجربه‌ای ندارید، بهتر است که صحبت نکنید. اما این اهمیتی ندارد. ما تیم فوق‌العاده‌ای هستیم".

در پایان بازی امشب وقتی آرژانتین قهرمانی‌اش در جام جهانی را قطعی کرد امیلیانو مارتینز به سمت امباپه رفت و به او دلداری داد. به نظر می‌رسد حالا که آرژانتینی‌ها در اوج شادی هستند دیگر پرونده مصاحبه جنجالی امباپه را پایان یافته تلقی می کنند. 

دیدگاه‌ها