کد خبر : 1859978 | 27 آذر 1401 ساعت 23:31 | 70.4K بازدید | 18 دیدگاه

جشن را بخاطر یک بازیکن از دست دادند؛

اوزیل: علت شکست فرانسه بنزما بود

ستاره سابق فوتبال آلمان از علت شکست خروس‌ها در فینال جام جهانی صحبت کرد.

اوزیل: علت شکست فرانسه بنزما بود

به گزارش "ورزش سه"، مسعود اوزیل که به‌طور جدی پیگیر مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ بوده، بازی فینال که برتری آرژانتین را به همراه داشت نیز زیر نظر گرفته و در توئیتر خود به یک علت مهم در خصوص عدم قهرمانی فرانسه اشاره کرد.

اوزیل در یک توئیت به یک دلیل ویژه درباره پیروزی آرژانتین در بازی فینال و ناکامی فرانسه در تکرار قهرمانی جام جهانی اشاره کرد و نوشت: «بنزما را از دست دادند(فرانسه)... بنابر این، آنها جشن را از دست دادند!»

بنزما که حدود یک هفته مانده به جام جهانی ۲۰۲۲ به دلیل مصدومیت نتوانست در جمع شاگردان دیدیه دشان بماند و با نظر این سرمربی از لیست خروس‌ها کنار گذاشته شد، در حالی دوحه را ترک کرد که خروس‌ها هیچ بازیکنی به جای او در فهرست خود قرار ندادند.

ستاره رئال مادرید که گفته می‌شد در صورت صعود فرانسه از مرحله گروهی می‌تواند در دیدارهای حذفی خروس‌ها را همراهی کند، به دلیل آنچه اختلاف با دیدیه دشان گفته شد، بازی‌های حساس جام جهانی را از دست داد و حالا مسعود اوزیل معتقد است غیبت بنزما عامل اصلی عدم قهرمانی فرانسه بود.

اوزیل همچنین به تیم ملی آرژانتین برای کسب سومین عنوان قهرمانی در تاریخ جام جهانی و به لیونل مسی بخاطر کسب نخستین قهرمانی خود در این رقابت‌ها تبریک گفت.

دیدگاه‌ها