کد خبر : 1859981 | 27 آذر 1401 ساعت 23:43 | 95.7K بازدید | 28 دیدگاه

شیرین مثل رسیدن به هدف بعد از شانزده سال

مسی: این جام من است، ببینید چه زیبا است!

لیونل مسی بالاخره بعد از شانزده سال جام جهانی را در آغوش گرفت و مثل نوزادی زیبا غرق تحسین زیبایی‌اش شد.

مسی: این جام من است، ببینید چه زیبا است!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی با بازوبند کاپیتانی آلبی‌سلسته روی سکوی آماده شده در ورزشگاه لوسیل دوحه رفت و جام جهانی را بالای سر برد تا تنها افتخاری که تا کنون دستش به آن نرسیده بود را هم فتح کند.

مسی با هفت گل و سه پاس گل در این دوره از رقابتها یکی از درخشان‌ترین لئو مسی‌های جامهای جهانی را به نمایش گذاشت تا در نهایت به هدفش در فتح جام برسد.

1782578

*حس می‌کردم خدا این جام را به من می‌دهد
اسطوره آرژانتینی در این مصاحبه گفت این جام را مدیون خدایش می‌داند و حتی ادعا کرد حس می‌کرده خداوند می‌خواهد این افتخار را نصیبش کند تا در گنجه جام‌هایش جایی خالی نداشته باشد. 

کاپیتان آلبی‌سلسته در پایان مسابقه در مصاحبه‌ای اختصاصی با TyC Sports شرکت کرد و درحالیکه جام طلایی را در دست داشت گفت:" می‌دانستم خدا این جام را به من می‌دهد. حسش می‌کردم. ما خیلی سختی کشیدیم ولی بالاخره به جام رسیدیم

 

*نگاهش کنید، ببینید چه زیبا است
لیونل مسی در اولین مصاحبه خود بعد از فتح جام جهانی 2022 برای هوادارانش تصویر پدری را تداعی کرد که برای اولین بار صاحب یک فرزند شده است. مسی جام طلایی‌رنگ را همچون موجودی عزیز به دست گرفته بود و در مقابل دوربین شبکه TyC Sports بارها به جام نگاه کرد و زیبایی‌اش را تحسین کرد.

عجیب بود. ما با تمام وجود این قهرمانی را می‌خواستیم. این زیباترین اتفاقی است که در دنیا می‌تواند برای شما بیفتد. نگاهش کنید. ببین چه زیبا است. من خیلی این جام را می‌خواستم.

 

*فعلا از تیم ملی نمی‌روم، لذت بازی به عنوان قهرمان جهان باقی است
مسی تعارف را کنار گذاشته و گفت در دوران فوتبالش به همه چیز رسیده است و دیگر چیزی باقی نمانده که بخواهد برای آن بجنگد. البته این به معنای خداحافظی اسطوره با فوتبال یا دست‌کم فوتبال ملی نبود. لئو به دوربین گفت نمی‌خواهد لذت بازی کردن در زمین چمن به عنوان قهرمان دنیا را از دست بدهد.
بی‌صبرانه منتظرم تا به آرژانتین برسم و ببینم مردم با چه شور و شوقی منتظر استقبال از تیم با این جام هستند. بله، هدف من این بود که پیش از پایان فوتبالم این جام را به دست بیاورم. دیگر هیچ چیز نمی‌خواهم. خدا را شکر که این جام را به من داد. اینکه فوتبالم عملا با این اتفاق به پایان برسد فوق‌العاده است.

من عاشق فوتبالم. واقعا عاشقم. از حضور در تیم ملی و در کنار این بچه‌ها بودن لذت می‌برم. می‌خواهم چند بازی دیگر هم در تیم ملی ادامه بدهم تا لذت بازی کردن به عنوان قهرمان جهان را بچشم. این رویای همه بود. من خوش‌شانس بودم که به همه چیزهایی که می‌خواستم برسم و تنها چیزی که جای خالی‌اش پیدا بود حالا اینجا است".

دیدگاه‌ها