کد خبر : 1860017 | 28 آذر 1401 ساعت 01:32 | 90.3K بازدید | 9 دیدگاه

پله: آرژانتین به حقش رسید

پیام خاص پادشاه فوتبال برای مسی، امباپه و مراکش

پله با ارسال پستی در فضای مجازی، قهرمانی آرژانتین و درخشش امباپه و تیم ملی مراکش را تبریک گفت.

پیام خاص پادشاه فوتبال برای مسی، امباپه و مراکش

به گزارش "ورزش سه"، پله که برای درمان عفونت تنفسی در بیمارستان بستری شده بود، با استفاده از شبکه های اجتماعی برای تبریک به آرژانتین و برجسته کردن مسیر خوب مسی در طول مسابقات، استفاده کرد. پله علاوه بر قهرمان، در مورد حضور سایر تیم ها مانند مراکش و گل های امباپه نیز اظهار نظر کرد.

پله در صفحه شخصی خود نوشت: امروز، فوتبال به مانند همیشه، بیان داستان خود را به شیوه ای جذاب ادامه می دهد. مسی برای اولین بار در جام جهانی قهرمان شد، همانطور که در طول این مسیر شایسته آن بود. تبریک به آرژانتین.

اسطوره برزیلی که ملقب به پادشاه فوتبال است، در همین پست به تمجید از کیلیان امباپه ستاره تیم ملی فرانسه پرداخت و گل های زده شده در وقت های عادی، وقت های اضافه و پنالتی توسط این بازیکن را برجسته کرد.

او نوشت: دوست عزیزم امباپه، که در فینال چهار گل به ثمر رساند. چه هدیه ای بود تماشای این نمایش برای آینده ورزش ما.

پله و ستاره فرانسوی چندین بار با یکدیگر ملاقات داشته و حتی در فضای مجازی نیز کلمات محبت آمیزی را نسبت به همدیگر رد و بدل کرده اند. هنگامی که پله در بیمارستان آلبرت اینشتین در سائوپائولو بستری شد، امباپه پس از پیروزی 2-1 مقابل انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی، برای اسطوره برزیلی آرزوی بهبودی کرد.

امباپه گفت: بهترین ها را برای او می خواهم. من به یاد او هستم و می خواهم حالش بهتر شود. ما اینجا دلتنگ او هستیم و من حتی بیشتر از بقیه.

پس از این اظهار نظر، پله از طریق توییتر از او تشکر کرد: متشکرم امباپه، خوشحالم که می بینم شما یکی دیگر از رکوردهای من را در این جام شکستید، دوست من.

پادشاه فوتبال علاوه بر تبریک به آرژانتین و تمجید از امباپه، به تمجید از مراکش پرداخت و نوشت: و من نمی‌توانم به مراکش به خاطر این اتفاقات باورنکردنی تبریک نگویم. دیدن درخشش آفریقا بسیار عالی است.

دیدگاه‌ها