کد خبر : 1860046 | 28 آذر 1401 ساعت 09:32 | 41.9K بازدید | 1 دیدگاه

روح سن ایکر در امیلیانو دمیده شد (عکس)

او همیشه برای مسی خوش یمن است!

آرژانتین سرانجام پس از سه دهه ناکامی توانست شب گذشته با درخشش لئو مسی و امیلیانو مارتینز، سنگربان خود به قهرمانی برسد.

او همیشه برای مسی خوش یمن است!

به گزارش ورزش سه، شب گذشته پیش از شروع مراسم، ایکر کاسیاس، سنگربان افسانه‌ای رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا پیش از شروع بازی از کاپ جام‌ جهانی ۲۰۲۲ رونمایی کرد. او که ۱۲ سال قبل با نمایش خیره‌ کننده‌اش در ورزشگاه ساکرسیتی ژوهانسبورگ به بخشی از تاریخ فراموش نشدنی جام جهانی تبدیل شده بود و توانسته بود به عنوان کاپیتان لاروخا این جام را بالای سر ببرد به ورزشگاه لوسیل آمد تا باز هم برای مسی خوش قدم باشد.

او که با دریافت ۱۷ گل در رده سوم دروازه‌بانانی است که بیشترین گل را از لئو دریافت کرده‌اند و همیشه در قامت رقیب او ظاهر شده، قطعا شب گذشته دوست داشت این جام را همتای او یعنی لوریس بالای سر ببرد اما روح او در لوسیل در جسم امیلیانو دمیده شد.

سن ایکر در دقایق پایانی فینال ژوهانسبورگ و زمانی که آرین روبن در موقعیتی تک به تک با او قرار گرفته بود توانست با پای خودش لاروخا را نجات دهد و ضربه روبن را دفع کند تا هم بزرگترین حسرت فوتبالی ستاره هلندی‌ها را رقم بزند و هم کار را به وقت‌های اضافه بکشاند. کاری که شب گذشته امیلیانو مارتینز در دقیقه ۱۲۰ بازی با فرانسه انجام داد و در حالی که رندال کولو موانی در موقعیتی تک به تک قرار داشت، خودش را مقابل مهاجم فرانسوی‌ها قرار داد تا با دفع این توپ شانس‌های آرژانتین و مسی را برای کسب جام‌جهانی زنده نگه دارد.

او در ضربات پنالتی هم یاد و خاطره پنالتی گرفتن‌های ایکر را در جام‌های جهانی زنده کرد و توانست منجی مسی در لوسیل باشد.

1782780

دیدگاه‌ها