کد خبر : 1860080 | 28 آذر 1401 ساعت 12:00 | 43.8K بازدید | 2 دیدگاه

اوتامندی، مسی و دی ماریا در رختکن

گارد قدیمی، سه رفیق و سه فاتح جام (عکس)

سه فوتبالیست قدیمی و دوستان صمیمی در تیم ملی آرژانتین یک عکس یادگاری با جام درکنار هم ثبت کردند.

گارد قدیمی، سه رفیق و سه فاتح جام (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پس از اتمام جشن قهرمانی آرژانتین در جام جهانی و ترک زمین چمن، بازیکنان این تیم در رختکن ورزشگاه لوسیل به جشن و پایکوبی پرداختند و با پایان یافتن این شادی‌ها، نوبت گرفتن عکس‌های یادگاری شد که یک قاب تاریخی هم در این میان به ثبت رسید.

لیونل مسی، نیکلاس اوتامندی و آنخل دی‌ماریا، سه بازیکن ثابت تیم ملی آرژانتین در فینال جام جهانی که از رهبران و عوامل تاثیرگذار قهرمانی آلبی سلسته بودند، در رختکن ورزشگاه لوسیل در کنار هم با جام عکس یادگاری گرفتند.

این سه بازیکن که شب گذشته برای برتری و رسیدن تیم‌شان به قهرمانی جام جهانی توان زیادی گذاشتند، پس از تجربه شکست‌های متعدد در فینال‌ها در کنار یکدیگر، شب گذشته با بهترین خاطره جام ۲۰۲۲ را تمام کردند و همین اتفاق بهانه‌ای برای ثبت عکس یادگاری این سه ستاره قدیمی آرژانتین شد.

1782843

اوتامندی در حساب توئیتری خود با انتشار تصویرش در کنار مسی و دی‌ماریا در رختکن آرژانتین نوشت که این یک عکس فوق‌العاده است. کاپیتان مهم‌ترین جام جهانی را در بغل خود دارد و در کنارش، مانند همه این سال‌ها دو دوست صمیمی‌اش را با مُشت‌های محکم و با شکوه و لبخند زنان همراه‌اش دارد.

دیدگاه‌ها