کد خبر : 1860135 | 28 آذر 1401 ساعت 18:00 | 5.4K بازدید | 3 دیدگاه

تارتار به جایگاه ششم رسید

ذوب آهن ۱- آلومینیوم صفر، سه امتیاز با سوپرگل!

ذوب‌آهن در دیداری حساس و حیثیتی موفق شد آلومینیوم را شکست دهد و به جایگاه ششم برسد.

ذوب آهن ۱- آلومینیوم صفر، سه امتیاز با سوپرگل!

به گزارش "ورزش سه" ذوبی‌ها با شروع دوباره لیگ و در مسابقه‌ای پر برخورد به برد مهم و ارزشمندی مقابل آلومینیوم اراک رسیدند. شاگردان مهدی تارتار که به دنبال پیروزی خانگی بودند، از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند و خیلی زود با شوت زیبای صادقی به گل اول مسابقه دست یافتند. بعد از گل نیز باز هم ذوبی‌ها فرصت‌های مناسبی برای گلزنی داشتند که با بی دقتی از دست رفت. 
با شروع نیمه دوم، مهدی رحمتی با انجام دو تعویض، نبض میدان را به دست گرفت و تیمش دو موقعیت عالی و پشت هم برای گلزنی به دست آورد که از دست رفت. شاید اوج بدشانسی آن‌ها در دقیقه 60 بود که با اخراج هوشمند، 10 نفره شدند و برنامه‌هایی که برای جبران داشتند اینگونه نقش برآب شد. ذوب‌آهن با این برد مهم 16 امتیازی شد و به علت تفاضل گل بهتر نسبت به آلومینیوم در رده ششم قرار گرفت. شاگردان رحمتی نیز با همین تعداد امتیاز، رده هفتم جدول را برای خود کرده‌اند.

1783037

گزارش لحظه به لحظه این دیدار را از این صفحه از “ورزش سه” پیگیری کنید:
روز: سه‌شنبه، تاریخ: ۱۴۰۱/۰۸/۲۸، ساعت: ۱۶
ورزشگاه: فولادشهر
داور: سعادت وفاپیشه
کمک‌ها: فرهاد مروجی، سعید زیبا، محمد باقر پورباقر، 
ناظر: حسین نجاتی

ذوب‌آهن:
حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، شهرام سالاری (دقیقه 69- محمدامین درویشی)، نادر محمدی، صادق صادقی (دقیقه 81- سجاد جعفری)، امیرحسین رنگرز جدی، آرمان اکوان (۴- سیدمهدی قریشی)، محمد سلطانی‌مهر، محمدحسین اسلامی، ابوالفضل طاهرنژاد (دقیقه 69- محمدرضا سلیمانی)
سرمربی: مهدی تارتار

آلومینیوم اراک:
حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده (دقیقه 76- امیر نوری)، والنتینو یوئل (دقیقه 46- رضا جبیره)، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا (دقیقه 46- اسماعیل شریفات)، محمدرضا آزادی (دقیقه 69- سیدمهران موسوی)، میلاد فخرالدینی، سیدمحمد احسان حسینی (دقیقه 76- حسین مدنی)
سرمربی: سیدمهدی رحمتی
🟨 اخطار ها:
ذوب آهن: سیدمهدی قریشی (26) محمدرضا سلیمانی (44)
آلومینیوم: امیرمحمد هوشمند (40)  اسماعیل شریفات (80)

کارت قرمز
آلومینیوم: دقیقه 61- امیرمحمد هوشمند
⚽ شرح گل:
ذوب‌آهن یک - آلومینیوم صفر (دقیقه 14: صادق صادقی): بعد از اشتباه مصطفی احمدی در میانه میدان، صادقی پس از توپ ربایی تا پشت محوطه جریمه حریف پیش رفت و سپس با شوت زمینی اما محکم به سمت راست دروازه، موفق به باز شدن دروازه پورحمیدی شد.

ویدئو: 267705

⏱لحظات حساس:
دقیقه ۷: محمدرضا سلیمانی در یک صحنه نسبتا حساس می‌توانست با پورحمیدی تک به تک شود اما او تعادل خود را از دست داد تا ذوبی‌ها موقعیت مناسبی را هدر دهند.

دقیقه ۲۴: درویشی با یک سر توپ حسینی را از پیش رو برداشت و در ادامه موقعیتی برای اسلامی ساخت که شوت او از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.
دقیقه 36: شوت خطرناک محمدرضا آزادی به شکل خطرناکی از بالای دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

دقیقه 46: سلیمانی از سمت راست نفوذی را به محوطه جریمه انجام داد اما شوت او از زاویه بسته را پورحمیدی دفع کرد.

1783036

دقیقه 58: شوت روی پا و سنگین مصطفی احمدی با کمترین فاصله از کنار دروازه ذوب به بیرون رفت.

دقیقه 60: میلاد فخرالدینی از سمت راست سانتری را به محوطه جریمه انجام داد اما ضربه سر خطرناک قائد رحمتی را فرعباسی از روی خط دروازه بیرون کشید تا اراکی‌ها به گل تساوی نرسند.

دقیقه 88: اراکی‌ها از سمت چپ سانتری را به محوطه جریمه انجام دادند و اسماعیل شریفات با ضربه سر توپ را به نوری رساند و این بازیکن توانست دروازه را باز کند اما با اعلام آفساید از سوی کمک داور، این گل مردود و رد شد.

دقیقه 90: با اشتباه محمدزاده، توپ در اختیار سالاری قرار گرفت و او می‌توانست از موقعیت تک به تک استفاده کند اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

1783034


🔴حواشی:
*سوت آغاز این مسابقه با پنج دقیقه تاخیر توسط وفاپیشه شنیده شد.
*آرمان اکوان در دقیقه یک مسابقه دچار مصدومیت شد تا ذوب‌آهن خیلی زود اولین تعویض خود را انجام دهد.
*در دقیقه 30 بازی کادر فنی آلومینیوم اراک اعتراضی را به داور مسابقه انجام دادند و به همین دلیل مسابقه حدود یک دقیقه متوقف شد.
*سلیمانی مهاجم ذوب‌آهن و محمدزاده مدافع آلومینیوم با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که در نهایت بازیکن ذوب از وفا پیشه کارت زرد دریافت کرد.
*در اولین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول ذوبی‌ها معتقد بودند خطا به نفع آن‌ها در پشت محوطه جریمه آلومینیوم گرفته نشده است و به همین دلیل مهدی تارتار اعتراض شدیدی را به داور مسابقه داشت.
*هوشمند، مدافع آلومینیوم اراک در دقیقه 60 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

1783033

🥇 بهترین بازیکن
صادق صادقی- هافبک با تجربه ذوبی‌ها، در همان نیمه اول با توپ ربایی از مصطفی احمدی و شوت زیبا از پشت محوطه جریمه، گوشه سمت راست دروازه پورحمیدی را به لرزه درآورد تا اینگونه تیمش را به برد مهمی در هفته دوازدهم رسانده باشد و حالا آن‌ها نزدیک به مدعیان هستند.

🚨 اتفاق ویژه
مهم‌ترین حاشیه این دیدار، اعتراضات کادر فنی دو تیم به داور مسابقه بود. مهدی تارتار در پایان نیمه اول، معتقد بود که باید آلومینیوم 10 نفره می‌شد. هم‌چنین مهدی رحمتی و محمد نوازی نیز در چندین صحنه اعتراض خود را به گوش سعادت وفاپیشه رساندند. با این حال تنها اخراجی مسابقه سهم اراکی‌ها بود و آن‌ها نزدیک به 35 دقیقه 10 نفره بازی کردند.

دیدگاه‌ها