کد خبر : 1860154 | 28 آذر 1401 ساعت 16:30 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

فجر سپاسی 0 – شهرداری آستارا 0

لیگ یک/ بدشانس مثل فجری‌ها در شیراز!

شاگردان مهدی رجب‌زاده در بازی خانگی خود نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کرده و به کسب نتیجه مساوی رضایت دادند.

لیگ یک/ بدشانس مثل فجری‌ها در شیراز!

به گزارش "ورزش سه" فجری‌های شیراز هفته پانزدهم لیگ یک را مقابل شهرداری آستارا در خانه پشت سر گذاشتند و در روزی که می‌توانستند برنده باشند، به کسب نتیجه تساوی رضایت دادند تا حدی از جمع مدعیان خارج شده باشند.

شاگردان مهدی رجب‌زاده در حالی بازی را شروع کردند که در نیمه اول مقداری تحت فشار حریف گیلانی خود قرار گرفتند اما در ادامه و در دقیقه 25، داور مسابقه خطا روی علی آل‌کثیر را پنالتی دانست تا فجر در موقعیت گلزنی قرار گیرد. با این حال ضربه بد آل‌کثیر از کنار دروازه به بیرون رفت تا بهترین فرصت برای میزبان از دست برود.

با شروع نیمه دوم مسابقه، بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و حتی شهرداری آستارا موقعیت‌های بهتری نسبت به میزبان داشت. اما در پنج دقیقه پایانی مسابقه، فجر برای کسب سه امتیاز حملات خود را روی دروازه حریف بیشتر کرد و دو موقعیت مناسب به دست آورد که توسط دروازه‌بان شهرداری دفع شد.

فجرسپاسی حالا با کسب 24 امتیاز در رده پنجم جدول حضور دارد و شهرداری آستارا با 13 امتیاز، رتبه‌ای بهتر از پانزدهم به دست نیاورده است.

دیدگاه‌ها