کد خبر : 1860162 | 28 آذر 1401 ساعت 18:11 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

از نمایش تیمم راضی هستم

مورایس: حیف است این فوتبال بدون تماشاگر باشد

ژوزه مورایس با وجود رضایت از نمایش تیمش، از بعضی موارد رخ‌داده در طول بازی ناراضی بود.

مورایس: حیف است این فوتبال بدون تماشاگر باشد

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر با تساوی بدون گل مقابل ملوان متوقف شد.

ژوزه مورایس، سرمربی تیم سپاهان پس از این مساوی در نشست خبری حاضر شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

سرمربی پرتغالی صحبت‌هایش را این طور آغاز کرد:"من می‌خندم اما این خنده و لبخند من از رضایت نیست. می‌خندم چون دوست دارم روی چیزهای مثبت تمرکز کنم. چیزهایی که در لیگ ایران دیدم خیلی راحت با قوانین قابل درست شدن هستند. منظورم این است که بازی خوب، با کیفیت در زمین فوتبال شدنی است چون به اندازه کافی بازیکن خوب وجود دارد."

او در ادامه گفت:" واضح است که از تلاش بازیکنانم راضی هستم. همه کار کردند. تلاش‌شان خیلی خوب بود. حتی لحظاتی که کنترل بازی را در اختیار داشتیم تمرکز خیلی خوبی داشتند. متوجهم که بازی ساده نبود چون زمین فوتبال همان طور که مشاهده کردید خیلی نم‌دار بود و باعث می‌شد بازیکنان لیز بخورند. البته فکر می‌کنم دو روزی هست که اینجا باران نیامده و احتمالا به خاطر رطوبت هوای انزلی است و طبیعی است که زمین نم‌دار باشد. و خب ملوان هم خوب دفاع کرد و دیدیم گلی هم دریافت نکردند."

1733281

مورایس صحبت‌هایش را با ذکر دو نکته پیش برد:" دو تا چیز را اما متوجه نشدم. اول اینکه بعضی وقت‌ها فشار هوای توپ متفاوت بود و همین‌جور که دیدید همه وقتی ضربه می‌زدند معترض بودند. ولی کاری از دست‌مان برنمی‌آمد. شاید باید کاری می‌کردیم! فکر می‌کنم دومین چیز این است که همه می‌توانند بلند شوند و سر و صدا و داد و فریاد کنند ولی باید تمرکز روی فوتبال باشد."

بخش پایانی صحبت‌های مورایس در خصوص تماشاگران بود:" در آخر فکر می‌کنم همیشه ممکن است چنین باز‌ی‌هایی داشته باشیم چون خیلی موقعیت داشتیم و حریف هم یکی دو فرصت داشت. ولی یک بار دیگر اشاره می‌کنم که حیف است تماشاگر نداریم چون واقعا جذاب‌تر می‌شود. خیلی ممنون بابت شنیدن‌تان."

گفتنی است خبرنگاران حاضر در نشست سوال خاصی از سرمربی پرتغالی سپاهان نداشتند.

دیدگاه‌ها