کد خبر : 1860169 | 28 آذر 1401 ساعت 19:08 | 3.8K بازدید | 2 دیدگاه

3 امتیاز هوشمندانه از آلومینیوم دشت کردیم

تارتار: آن بازیکن باید نیمه اول اخراج می‌شد!

مهدی تارتار می‌گوید تیمش مستحق کسب برد مقابل آلومینیوم اراک بوده است.

تارتار: آن بازیکن باید نیمه اول اخراج می‌شد!

به گزارش "ورزش سه" مهدی تارتار، سرمربی ذوب‌آهن پس از شکست آلومینیوم در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما در نیمه اول به مسابقه مسلط بودیم و به گل رسیدیم و خیلی خوب میدان را کنترل کردیم. در نیمه دوم با توجه به نتیجه بازی و فاصله‌ی کم، تیم آلومینیوم احساسی حمله کرد و ما هم برای حملات سریع و ضد حملات برنامه داشتیم.

وی در ادامه گفت: موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم اما متاسفانه در ضربات آخر کم دقت بودیم. به مراتب فرصت‌های بهتری نسبت به حریف داشتیم. با این حال ضمن احترام به تیم آلومینیوم که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی به دست آورده بود، فکر می‌کنم این حق ما بود که تیم برنده زمین باشیم.

تارتار در خصوص تیم داوری این بازی گفت: جا دارد از آن‌ها تشکر کنم. هر چند در نیمه اول یک صحنه مشکوک وجود داشت و همان بازیکنی که باید در نیمه اول اخراج می‌شد، در نیمه دوم اخراج شد. واقعا گروه داوری و مخصوصا آقای وفاپیشه پرتلاش بودند و در مجموع روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

سرمربی ذوب‌آهن در پایان گفت: باید یک تشکر ویژه از بازیکنانم داشته باشم. بازیکنانی که جانانه جنگیدند و موقعیت خاصی به حریف ندادند. خیلی هوشمندانه 3 امتیاز بسیار با ارزشی را گرفتیم که جای هواداران ما خالی بود. امروز می‌توانست بازی با هوادار برگزار شود. در یک و دو مسابقه این کار انجام شد و امیدوارم باقی مسابقات با حضور تماشاگران همراه باشد.

دیدگاه‌ها