کد خبر : 1860170 | 28 آذر 1401 ساعت 19:07 | 2K بازدید | 5 دیدگاه

دروازه‌بان ذوب‌آهن خیلی از وقت بازی را کُشت

رحمتی: امیدوار به جبران در هفته‌های آینده هستیم

سرمربی آلومینیوم اراک معتقد است تیمش باید با شرایط روانی و ذهنی بهتری در مسابقات آینده حضور پیدا کند.

رحمتی: امیدوار به جبران در هفته‌های آینده هستیم

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن در اصفهان با یک گل شکست خورد تا بعد از هفته‌ها که بازنده نشده بود، این اتفاق تلخ را تجربه کند. سیدمهدی رحمتی بعد از این بازی در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌های جالبی انجام داد. مشروح حرف‌های رحمتی را در ادامه می‌خوانید:

**30 دقیقه اول در زمین سردرگم بودیم
ما در طول دو هفته گذشته دائماً به بچه‌ها گوشزد کردیم که باید از ابتدای بازی به لحاظ ذهنی آمادگی داشته باشیم تا زمان بازی را از دست ندهیم. فکر می‌کنم در 30 دقیقه اول بازی یک مقدار در زمین سردرگُم بودیم. تیم ذوب‌آهن توانست از اشتباه ما استفاده کند و به گل برسد. در ادامه هم ما خیلی تلاش کردیم که به گل برسیم.

**هجومی شروع کردیم، اما ده نفره شدیم
از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم. ما نیمه دوم را یک مقدار هجومی آغاز کردیم، ولی بلافاصله 10 نفره شدیم. از بچه‌ها تشکر می‌کنم که تمام توان‌شان را گذاشتند. زمانی که صاحب توپ و میدان بودیم توانستیم موقعیت ایجاد کنیم و یک گل هم زدیم که متأسفانه آفساید بود. فوتبال خیلی خوبی بود و به تیم ذوب‌آهن هم خسته نباشید و تبریک می‌گویم.

**نگه داشتن موفقیت خیلی سخت است
یک مسئله را باید اینجا بازگو کنم که هم خودم بدانم و هم بچه‌های تیمم. به دست آوردن چیزی راحت است اما نگه داشتن آن خیلی سخت.

**باید از نظر ذهنی و تجربی روی تیم کار کنیم
ما باید یک مقدار از لحاظ تجربی و ذهنی روی تیم‌مان کار کنیم و بدانیم چه جایگاهی در جدول پیدا کردیم و برای نگه داشتن آن باید تلاش کنیم. امروز تلاش کردیم ولی به نظرم تمرکز لازم را نداشتیم.

**بیشتر از بقیه تیم‌ها از وقفه لیگ ضرر کردیم
مطمئناً وقفه‌ای که پیش آمد بیشتر از همه تیم‌ها به ضرر ما بود، چون ما در شرایط بسیار خوبی بودیم و به ما خیلی ضربه خورد. امیدوارم در بازی‌های بعدی این سه امتیاز را جبران کنیم.

**اعتراض کادرفنی ذوب‌آهن به داوری؟
فکر می‌کنم این سؤال را باید از تیم ذوب‌آهن بپرسید. از نظر من داوری خیلی عالی بود و تنها نکته‌ای که آخر بازی هم با داور صحبت کردم این بود که ما از داوری خیلی راضی هستیم، اما داور وقت تلف‌شده بیشتری باید محاسبه می‌کرد. هم دروازه‌بان ذوب‌آهن در شروع مجدد خیلی زمان بازی را کشت و هم اینکه 10 تعویض داشتیم. چند مورد آسیب‌دیدگی هم داشتیم و در زمان پرتاب اوت نیز وقت تلف شد، اما به هر حال ما از داوری راضی بودیم.

دیدگاه‌ها