کد خبر : 1860183 | 28 آذر 1401 ساعت 20:12 | 4.7K بازدید | 1 دیدگاه

شیمبا حذف برزیل را در کرمان از یاد برد

مهاجم برزیلی مس رفسنجان بعد از مدت‌ها در لیگ برتر موفق به گلزنی شد.

شیمبا حذف برزیل را در کرمان از یاد برد

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال مس رفسنجان توانست با وجود حواشی زیاد در هفته منتهی به دربی کرمان، هم استانی خودش را با دو گل از پیش رو بردارد که گل فشارشکن بازی برای شاگردان ربیعی را، لوسیانو پریرا به ثمر رساند.

شیمبا که به عنوان یکی از خریدهای پرسروصدا و مهم لیگ از اهواز به رفسنجان نقل مکان کرد، در طول فصل با وجود دقایق پرشمار بازی، چندان در برآورده کردن انتظارات موفق ظاهر نشده بود و وقفه طولانی مدت در لیگ بهترین فرصت برای بازیابی فرم مطلوب این مهاجم برزیلی بود.

این بازیکن برزیلی که احتمالا به مانند سایر هموطنانش از حذف زودهنگام برزیل از جام جهانی سرخورده شده بود، روی یک فرصت صددرصدی گلزنی در مقابل دروازه بدون گلر قرار گرفت و توپ دریافتی از حسینی را دور از پاهای مدافع مس کرمان وارد دروازه کرد تا سومین گل این فصل خودش را به ثمر برساند.

مهاجم 39 ساله مس رفسنجان بعد از گل تماشایی در هفته اول لیگ برابر نساجی، در ادامه تنها مقابل هوادار موفق به گلزنی شده بود تا آمار دور از انتظار دو گل در یازده مسابقه را ثبت کند اما حالا با این گل در شروع دوباره لیگ، نوید درخشش در ادامه فصل را به محمد ربیعی و اعضای تیم شهر رفسنجان می‌دهد.

1783031

عکس: امیر اشرفی

دیدگاه‌ها