کد خبر : 1860189 | 28 آذر 1401 ساعت 20:37 | 5.6K بازدید | 1 دیدگاه

مطهری - اوجاقی، نبرد کنار خط (عکس)

حمید مطهری در بازی مقابل صنعت نفت ابتدا با تذکر داور بازی روبرو شد و در ادامه به دلیل ادامه اعتراض داور را مجاب کرد تا با کارت زرد او را جریمه کند.

مطهری - اوجاقی، نبرد کنار خط (عکس)

به گزارش "ورزش سه" ، نساجی مازندران در ورزشگاه خانگی موفق نشد در مقابل صنعت نفت آبادان امتیازی به دست آورد. یکی از نکات مسابقه که باعث حواشی و اعتراضات فراوان حمید مطهری شد مسئله داوری بود. مطهری همیشه تاکید دارد بدون در نظر گرفتن پیروزی یا شکست، هوادار قضاوت عادلانه است زیرا بازی با قضاوت کم اشتباه کیفیت و جذابیت بیشتری دارد، فارغ از اینکه نتیجه به نفع تیم او به دست بیاید یا خیر. 
در رقابت امروز مطهری در همان نیمه اول به تصمیمات اوجاقی داور مسابقه معترض بود اما اوج اعتراضات بعد از برخورد صابر حردانی در محوطه نفت آبادان و اعلام خطا به سود نفت آغاز شد. مطهری کنار خط شدیداً به داور معترض شد و همین باعث شد داور به کنار زمین آمده و به او تذکر جدی دهد. در این لحظه سرپرست و اعضای دیگر تیم نساجی با پادرمیانی سعی در آرام کردن اوضاع داشتند اما مطهری همچنان به اعتراض ادامه داد تا اینکه مهدی اوجاقی بالاخره به او کارت زرد نشان داد.

در هنگام دریافت گل دوم باز هم مطهری به عملکرد داوری اعتراض داشت و اعتقاد داشت پیش از به ثمر رسیدن گل توسط میثم تهی‌دست باید ضربه خطا روی مهرداد عبدی اعلام می‌شد. نکاتی که در کنفرانس خبری هم حمید مطهری به آن اشاره کرد و با اشاره به اینکه نساجی یکی از پنج تیم بزرگ ایران است و داوری این تیم را کاری دشوار دانست و از عملکرد داور انتقاد کرد. او با اشاره به تجربه پایین داور گفت: نساجی تیم بزرگی است، مگر ما باید داوران را با نساجی باتجربه کنیم؟

1783058

مطهری با اشاره به قضاوت فغانی برای نساجی اضافه کرد: ما در آن روز اگر سه تا هم می‌خوردیم اعتراض نداشتم. تیم از نظر فنی اشکال داشته و من مسئولیت باخت را برعهده می‌گیرم اما به نظرم داوری امروز ضعیف عمل کرد.

نساجی مازندران با از سرگیری لیگ برتر بعد از مسابقات جام‌جهانی اولین دیدار خود را به صنعت نفت آبادان واگذار کرد. نفتی‌ها موفق شدند هر دو گل خود را در نیمه دوم بازی به ثمر برسانند.

عکسها: معین نادری

دیدگاه‌ها