کد خبر : 1860194 | 28 آذر 1401 ساعت 20:46 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

حرف‌های دو گلزن نفت به نساجی

تشکر آبادان از قائمشهر، شما هم نتیجه بگیرید!

گلزنان صنعت نفت پس از پیروزی برابر نساجی، به تمجید از ادسون تاوارس، سرمربی جدید تیم خود، پرداختند.

تشکر آبادان از قائمشهر، شما هم نتیجه بگیرید!

به گزارش ورزش سه، امید خالدی که گل امروز صنعت نفت آبادان برابر نساجی را به ثمر رساند، پس از پایان این مسابقه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ما همیشه نساجی را می‌بریم و فکر می‌کنم تبدیل به گربه سیاه آن‌ها شده‌ایم اما امروز بچه‌ها واقعا تلاش کردند و انگیزه زیادی داشتند و با تمام وجود، هر چیزی که داشتند، در زمین گذاشتند و خدا هم یاری کرد و توانستیم بازی را ببریم.

او درباره تشویق هواداران نساجی بیان کرد: نساجی همیشه به ما و مردم آبادان لطف داشته است. دست‌شان درد نکند و انشاالله نساجی هم نتیجه بگیرد و به رتبه‌های بالای جدول صعود کند.

خالدی در خصوص تغییراتی که با حضور تاوارس در نفت ایجاد شد، گفت: این سرمربی از لحاظ فنی، ذهنی و روحی، پنجاه درصد به تیم کمک می‌کند. انشاالله که همینطور پیش برود تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم و از ته جدول، بالا بیاییم.

1783066

خالدی در خصوص برخوردی که با بازیکن حریف داشت و باعث کبودی زیر چشمش شده بود، گفت: یکی از بازیکنان نساجی با آرنج زیر چشمم زد. عمدی نبود اما هر چقدر خواستم خودم را بیندازم، داور می‌گفت بلند شو. می‌گفتم درد دارم، می‌گفت نه، بلند شو. مجبور شدم بلند شوم که کارت زرد نگیرم.

همچنین میثم تهی‌دست، دیگر گلزن آبادانی‌ها در دیدار امروز نیز عنوان کرد: در حال حاضر صحبت کردن درباره مسائل فوتبالی خوب نیست. کشورمان حال و هوای خوبی ندارد و امیدوارم مردم از وضعیتی که در آن قرار دارند، خارج شوند. همه در صلح و آرامش زندگی کنند.

وی افزود: وظیفه خودم می‌دانم که به مردم آبادان تبریک بگویم. در این سه چهار ماه، به خاطر نتایج تیمی فشار زیادی روی تیم ما بوده و خیلی خوشحالم که با این نتیجه، توانستیم یک کار کوچک برای مردم آبادان کنیم. امیدوارم تداوم داشته باشد و شرایط تیم بهتر شود.

1783065

تهی‌دست در خصوص حضور تاوارس در نفت گفت: می‌بینید که شرایط تیمی خیلی بهتر شده است. این یک شوک خیلی خوب بود. آقای تاوارس سابقه خیلی خوبی دارد و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و بچه‌ها هم کاملا در خدمت مربی باشند تا بتوانیم شرایط را عوض کنیم.

او در پایان درباره تشویق صنعت نفت توسط هواداران نساجی گفت: لطف داشتند. من با تیم‌های دیگر هم اینجا آمده‌ام و همیشه تیم‌های رقیب را تشویق کرده‌اند. این عادتی است که از گذشته بوده و از آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم شرایط تیم‌شان بهتر شود‌.

دیدگاه‌ها