کد خبر : 1860198 | 28 آذر 1401 ساعت 21:19 | 17K بازدید | 2 دیدگاه

برزیل، برنده دوئل شمال و جنوب ایران

تاوارس و دفتر و دستکی که با آن شگفتی آفرید!

صنعت نفت آبادان در ورزشگاه خانگی نساجی با دو گل این تیم را شکست داد تا دومین پیروزی فصل را به نام خود ثبت کند.

تاوارس و دفتر و دستکی که با آن شگفتی آفرید!

به گزارش "ورزش سه" صنعت نفت آبادان امروز برخلاف پیش‌بینی‌ها تیم قلدر نساجی را در خانه شکست داد. سرخ‌پوشان شمالی در این فصل با حضور مطهری بازیهای مالکانه و هجومی را ارائه کردند اما در مقابل تیم ته جدولی صنعت نفت به مشکل جدی برخوردند و برخلاف انتظار بدون اینکه دروازه حریف را باز کنند دو بار در نیمه دوم توپ را از درون دروازه در آوردند تا جنوبی‌ها سه امتیاز حساس را در وطنی از نساجی بربایند.

ادسون تاوارس، سرمربی جدید آبادانی‌ها با وجود این که مدت زمان زیادی از حضورش در این تیم نمی‌گذرد اما به نظر برنامه‌ها و نقشه‌های او اثر خود را روی نفت، گذاشته‌ است. در نیمه اول اولویت با بسته نگه داشتن دروازه بود و با وجود فشار بالای تیم نساجی به ویژه در ۱۰ دقیقه ابتدایی، بازیکنان نفت به خوبی با عملکردی هماهنگ اجازه خلق موقعیت جدی را به شمالی‌ها ندادند. مکوندی مربی صنعت نفت به این نکته در کنفرانس بعد از بازی اشاره کرد و گفت: تاوارس چند هفته بیشتر نیست کارش را آغاز کرده و به آرامی در حال ترمیم نقاط ضعف هستیم.

1783080

تاوارس به دلیل عدم صدور ITC  مجوز حضور روی نیمکت زردپوشان را نداشت و از روی سکوها بازی را دنبال می‌کرد. او امروز با ظاهری متفاوت با کنفرانس پیش از بازی در ورزشگاه حاضر و علاوه بر کت و شلوار با برنامه‌ها و نقشه‌های کاغذی پا به ورزشگاه گذاشت. کاغذها و برنامه‌هایی که از لنز عکاس  "ورزش سه" دور نماند.

در نیمه دوم اما اوج کار شطرنج‌باز کهنه‌کار رقم خورد. تاوارس با به دست آوردن نتیجه دلخواه در نیمه اول یعنی بسته نگه داشتن دروازه، به دنبال بلند پروازی بود. تعویض‌های طلایی بین دو نیمه نشان داد او به خوبی نساجی را آنالیز و نقاط ضعف آنها را  شناسایی کرده است. ممی‌زاده با ورود به زمین روند بازی را تغییر داد و روی هر دو گل نفت تاثیر گذاشت تا مشخص شود چرا این برزیلی عملکرد درخشانی در سالهای اخیر و به ویژه در لیگ اندونزی داشته است. این دومین کلین‌شیت و دومین پیروزی نفت در این دوره از لیگ از هفته سوم مقابل هوادار بود.

1783078

نساجی و مطهری در وطنی به سختی امتیاز از دست می‌دهند و امروز هم با وجود حمایت خفیف هواداران پیروزی مقابل آنها کار آسانی نبود اما تاوارس نشان داد به کارش به خوبی آشناست و جنوبی‌ها را به دیدارهای آینده امیدوار کرد.

عکسها: معین نادری

دیدگاه‌ها