کد خبر : 1860202 | 28 آذر 1401 ساعت 21:46 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

نکونام تمام طلسم‌ها را در مسجدسلیمان شکست

فولاد توانست به روند هفت هفته ناکامی در کسب پیروزی و پنج بازی بدون پیروزی در شهر مسجدسلیمان پایان دهد.

نکونام تمام طلسم‌ها را در مسجدسلیمان شکست

به گزارش "ورزش سه"، پس از کسب هشت امتیاز در چهار هفته ابتدایی، هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که فولاد پرستاره و مدعی قهرمانی، در هفت دیدار بعدی خود تنها چهار امتیاز به دست بیاورد. اما این اتفاق برای تیم خوب نکونام رخ داد و تنها نماینده باقیمانده ایران در آسیا، در شرایط خوبی به سر نمی برد.

با تعطیلی لیگ برتر و وقفه ای که به دلیل برگزاری رقابت های جام جهانی رخ داد، نکونام از فرصت به دست آمده نهایت بهره را برد و با برگزاری اردوی خارج از کشور و انجام بازی های دوستانه با تیم های مطرح اماراتی، شاگردانش را در وضعیت بازی قرار داد تا برای شروع پرقدرت لیگ برتر آماده شود.

1783095

بازگشت فولاد به لیگ برتر، با برگزاری دربی خوزستان همراه شد. شاگردان نکونام در شرایطی باید راهی مسجدسلیمان می شدند که در پنج سفر قبلی خود به این شهر، 2 بار شکست خورده و سه مرتبه نیز به تساوی رسیده بودند. در واقع فولاد هرگز در لیگ برتر نتوانسته بود نفت را در مسجدسلیمان شکست دهد.

اما سپری کردن هفت بازی بدون پیروزی برای فولاد، انگیزه بازیکنان این تیم را افزایش داده بود تا به هر نحوی که شده، دست پر از مسجدسلیمان بازگردند. اتفاقی که رخ داد و فولاد توانست بهترین پیروزی فصل خود را در شهر اولین‌ها کسب کند و برای نخستین بار در این شهر برنده از زمین خارج شود.

شاگردان نکونام که 4 بار دروازه میزبان را در این دیدار باز کردند، علاوه بر اینکه طلسم ناکامی های خود در مسجدسلیمان را شکستند، موفق شدند به روند هفت بازی بدون پیروزی پایان دهند تا بدین صورت هم گربه سیاه خود را قربانی کنند و هم با یک پیروزی روحیه‌بخش، آماده بازگشت به رقابت برای کسب رتبه های بالای جدول باشند.

1783096

دیدگاه‌ها