کد خبر : 1860207 | 28 آذر 1401 ساعت 22:20 | 20.7K بازدید | 3 دیدگاه

هفتمین کلین‌شیت فصل در دربی

لک نیفتاد به این نمایش عالی حامد!

حامد لک در دربی مسی‌ها بارها ناجی دروازه مس رفسنجان شد تا در نهایت این تیم فاتح نبرد دو تیم کرمانی شود.

لک نیفتاد به این نمایش عالی حامد!

به گزارش “ورزش سه” یک روز قبل از دربی پایتخت یک دربی دیگر نیز در لیگ ایران بین دو تیم نارنجی‌پوش فوتبال کرمان برگزار شد که نتیجه آن برای هر دو تیم مسی اهمیت زیادی داشت. دیداری که در نهایت با برتری شاگردان ربیعی پایان یافت، البته درخشش گلر این تیم هم در رسیدن به این سه امتیاز قابل توجه بود.

حامد لک که فصل درخشانی را همراه با مس رفسنجان تجربه می‌کند و در ۱۰ دیدار قبلی این تیم شش کلین شیت داشته و در دو مسابقه نیز از روی نقطه پنالتی گل خورده، دوباره در ترکیب نارنجی پوشان درخشید و توانست در روزی که برنده از زمین بیرون آمدند با سیو‌های نجات بخشش مانع از گلزنی مس کرمان شود.

لک بر خلاف دو فصل اخیر، این بار در اردوی سرخپوشان در شب دربی قرار ندارد و یک روز پیش از آغاز شهرآورد در جدال دو تیم کرمانی، در دو دقیقه‌ی متوالی توانست سه مهار دیدنی به نمایش بگذارد.

حامد لک در دقیقه ۲۷ شوت روی پای پر قدرت کاظمیان را که از داخل محوطه جریمه به سمت زیر طاق دروازه می‌رفت با دست راست خود و یک عکس‌العمل تماشایی دفع کرد و در ادامه نیز ضربه محکم شروین بزرگ را با یک سوپر واکنش به کرنر فرستاد تا این دبل سیو، تک گل مس رفسنجان را تا آن دقیقه حفظ کند.

1783102

دو دقیقه از واکنش گلر با تجربه مس رفسنجان نگذشته بود که مس کرمان دوباره موقعیت‌های خطرناکی با حملات پیاپی روی دروازه حریف خود ایجاد کرد که اینبار هم حامد لک به همراه رامتین سلیمان زاده منجی دروازه تیمشان بودند.

در دقیقه ۲۹ این مسابقه، ضربه ایستگاهی میلاد خدایی اصل که از جناح راست در آستانه ورود به زمین بود، حامد لک بالاتر از همه‌ی بازیکنان مشت کرد و در ریباند نیز سلیمان زاده توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.
اما این پایان حمله همه جانبه مس کرمان نبود و یک بار دیگر شوت پر قدرت بازیکن این تیم را شماره ۸۱ رفسنجانی‌ها با پا و دست مهار کرد.
حامد لک در شرایطی با چنگ و دندان از دروازه تیمش مقابل مس کرمان محافظت کرد و توانست هفتمین کلین شیت فصل خودش را در یازدهمین بازی فصل به ثبت برساند که طی دو فصل گذشته در دربی‌های پایتخت سه کلین شیت متوالی مقابل استقلال داشته و حالا در دربی کرمان این رویه را ادامه داده است.

عکس: امیر اشرفی

دیدگاه‌ها