کد خبر : 1860221 | 29 آذر 1401 ساعت 00:14 | 33.6K بازدید | 12 دیدگاه

لحظه به لحظه در قطر ۲۰۲۲

رکورد هشت میلیونی ورزش سه در جام جهانی تنها برای یک خبر

خبر زنده و ویژه "پوشش زنده جام جهانی قطر" با بیش از هشت میلیون بازدید به کار خود پایان می‌دهد.

رکورد هشت میلیونی ورزش سه در جام جهانی تنها برای یک خبر

به گزارش "ورزش سه"، احتمالا شما هم یکی از مخاطبان روزانه و شاید هر لحظه باکس زنده جام جهانی ۲۰۲۲ بوده‌اید که از یک هفته مانده به شروع مهمترین رویداد ملی فوتبال جهان، اخبار این جام جهانی را از آیتم خبری ویژه در اسلایدر ورزش سه دنبال کرده‌اید؛ صفحه خبری که حالا با اتمام جام جهانی به روز پایانی خود رسیده است.

این باکس خبری زنده، پیش از اعلام اولین لیست تیمهای حاضر در جام جهانی و سفر آنها به دوحه، کار خود را آغاز کرد و حالا پس از گذشت چیزی حدود ۴۰ روز به کار خود پایان می‌دهد و در عین حال یک رکورد ویژه را هم ثبت کرده است.

در این مدت بیش از ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار بازدید برای این خبر وجود داشته که یک رکورد بزرگ در رسانه‌های دیجیتال ایرانی محسوب می‌شود.

در این باکس برخط، تمامی اتفاقات و حواشی جام جهانی با تصاویر و ویدیوهای ارسالی، منتشر می‌شدند و تلاش تحریریه "ورزش سه" بر این بود که طرفداران فوتبال را به شکلی متفاوت و ویژه به دل این رویداد مهم ببرد.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تمام داستان‌هایش به پایان رسید و این صفحه ویژه، جایی است که اخبار را لحظه به لحظه پوشش داده است؛ جایی که حالا یک محل خاطره‌انگیز برای فوتبال‌دوستانی است که همیشه می‌توانند تجربه یک جام جهانی پرماجرا را در آن مرور کنند.

دیدگاه‌ها