کد خبر : 1860230 | 29 آذر 1401 ساعت 08:15 | 4.2K بازدید | 1 دیدگاه

از بچه هایم خیلی راضی هستم

الهامی: باختیم اما با شخصیت بازی کردیم

سرمربی هوادار معتقد است که تیمش با وجود شکست، فوتبال قابل احترامی مقابل هوادار انجام داد.

الهامی: باختیم اما با شخصیت بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم هوادار در هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه دو بر یک مغلوب میزبان خود گل گهر شد. ساکت الهامی که با وجود شکست، از عملکرد شاگردان خود رضایت کافی داشت در نشست خبری بعد از بازی گفت: به هر دو تیم بابت انجام یک بازی خوب خسته نباشید می گویم. به تیم خوب آقای قلعه نویی و مجموعه گل گهر تبریک و به بچه های خودمان دست مریزاد می گویم.

او ادامه داد: روز اولی که هوادار را تحویل گرفتم، دنبال این بودم که تیمی قابل احترام و با شخصیت داشته باشیم. امروز یک بازی خوب و قابل احترام انجام دادیم ولی این طبیعت فوتبال است که همیشه چیزی که به نفع شما است پیش نمی آید. از بچه هایم خیلی راضی هستم و دست تک تک آنها را می بوسم. به نظر یک بازی خیلی خوب انجام دادیم.

سرمربی هوادار در پاسخ به سوالی در مورد اینکه اگر تغییراتی که در بازی انجام داد زودتر رقم می خورد، نتیجه بهتری کسب می شد تاکید کرد: گل گهر هم خوب بازی کرد. باید همه جوانب را در نظر گرفت. من از همه بازیکنان، چه آنهایی که به تیم اضافه شدند و چه آنهایی که تعویض شدند، راضی هستم.

الهامی در مورد تعداد کم شوت های تیمش به چارچوب در این دیدار گفت: بازی را دیدید؛ شرایط طوری رقم خورد که تمرکز و تراکم در میانه زمین بود. اجازه شوتزنی در چارچوب را نمی داد. البته توپی که گل شد به هر حال در چارچوب بود. فکر می کنم همین حالت را گل گهر هم داشت. به نظر من فوق العاده بازی خوبی بود.

دیدگاه‌ها