کد خبر : 1860236 | 29 آذر 1401 ساعت 08:25 | 45.3K بازدید | 10 دیدگاه

همه شواهد حاکی از تمدید قرارداد دشان است

فرانسه نه! زیدان دوباره روی نیمکت یک تیم باشگاهی

بر اساس گزارش اکیپ، دیدیه دشان در آستانه تمدید قرارداد سرمربیگری خود در تیم ملی فرانسه تا سال 2026 است.

فرانسه نه! زیدان دوباره روی نیمکت یک تیم باشگاهی

به گزارش "ورزش سه"، تمدید احتمالی قرارداد دیدیه دشان به عنوان سرمربی تیم ملی فرانسه تا ژوئن 2026 به این معنی است که زین الدین زیدان بازهم باید برای نشستن روی نیمکت خروس ها صبر کند. سرمربی سابق مادرید که هم اکنون بدون تیم است قصد جانشینی دشان را داشت و حالا منتظر است تا ببیند برنامه فدراسیون فوتبال فرانسه برای آینده چیست.

سرمربی تیم ملی فرانسه ماه آینده میلادی با رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دیدار خواهد کرد. در گزارش اکیپ اشاره شده که هنوز تصمیم نهایی در خصوص ادامه همکاری با دشان گرفته نشده، هر چند همه چیز حاکی از تمدید قرارداد است.

1783149

در صورتی که تمدید قرارداد دشان با فرانسه نهایی شود، زیزو سایر پیشنهادات خود که همگی در عرصه باشگاهی هستند را مورد بررسی قرار خواهد داد تا یکی را انتخاب کند. پاری‌سن ژرمن از قبل به کاپیتان سابق فرانسه علاقه مند بود، اما در نهایت توافق حاصل نشد. عوامل زیادی - چه ورزشی و چه فراورزشی - در این تصمیم تاثیرگذار بودند.

منچستریونایتد نیز در مقطعی برای جانشینی سولشایر تمایل به عقد قرارداد با زیدان داشت. حتی صحبت هایی هم در خصوص سپرده شدن هدایت یوونتوس به سرمربی سابق رئال مطرح شد. در هر حال آن چه که مشخص است، این است که در صورت تمدید دشان، زیدان به بازار باز خواهد گشت.

1783150

زیزو که با وجود چندین بار دعوت به قطر، جام جهانی را از خانه تماشا کرد، در انتظار تصمیم نهایی فدراسیون و دشان برای ادامه همکاری است. بعد از این که دشان در جام جهانی قطر به نایب قهرمانی رسید، خیلی ها معتقدند که دوران این مربی با خروس ها به پایان رسیده و تیم نیاز به نفسی تازه با افکاری تازه دارد. از زیدان طی این مدت به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی سرمربی فرانسه یاد شده و اکنون نیز این قضیه به قوت خود باقیست.

دیدگاه‌ها