کد خبر : 1860244 | 29 آذر 1401 ساعت 09:04 | 41.9K بازدید | 14 دیدگاه

خاویر زانتی:

بهترین بازیکنان تاریخ آرژانتینی هستند

خاویر زانتی، مدافع سابق تیم ملی آرژانتین، علاقه ای به مقایسه لیونل مسی و دیگو مارادونا ندارد.

بهترین بازیکنان تاریخ آرژانتینی هستند

به گزارش "ورزش سه"، رویای تمام دوران ورزشی لیونل مسی بالاخره محقق نشد و این ستاره آرژانتینی در سن 35 سالگی به عنوان قهرمانی در جام جهانی دست یافت. در طول تاریخ همیشه مقایسه های فراوانی برای انتخاب بهترین بازیکن وجود داشته و مسی و مارادونا از نامزدهای اصلی رسیدن به این عنوان بوده اند. حالا خاویر زانتی، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، به تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم پرداخته و مدعی شد بهترین های تاریخ اهل این کشور هستند.

خاویر زانتی گفت: "این حس شادی و موفقیت بزرگی بود که بازیکنان تیم ملی آرژانتین به ما هدیه دادند. فراموش نکنیم که ما برای مدت زیادی منتظر کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی بودیم و بالاخره این اتفاق رخ داد. آنها رویای میلیون ها آرژانتینی در سراسر جهان را تعبیر کردند. 

1782976

عملکرد تیم در دیدار فینال فوق العاده و شگفت انگیز بود. ما آرژانتینی‌ها در نیمه دوم سختی زیادی را متحمل شدیم، زیرا ابتدا به نظر می‌رسید همه چیز خوب پیش می‌رود، اما تیم ملی فرانسه در اواخر واکنش فوق العاده ای نشان داد و کار را به تساوی کشاند. عکس العمل امیلیانو مارتینز در دقایق پایانی و روی موقعیت حریف بسیار مهم بود.

مقایسه لیونل مسی و دیگو مارادونا؟ من مقایسه را دوست ندارم و این کار را انجام نخواهم داد. به نظر من ما فقط باید خوشحال باشیم که بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال متعلق به آرژانتین هستند. به نظر من شرایط لئو مسی تغییر نکرده و من فکر می کنم او فقط بالغ تر شده و حس رهبری خود را به همه بازیکنان تیم ملی آرژانتین منتقل کرده است."

دیدگاه‌ها