کد خبر : 1860247 | 29 آذر 1401 ساعت 09:44 | 36.1K بازدید | 4 دیدگاه

گزینه اول جانشینی نویر در بایرن مونیخ مشخص شد

یان زومر، دروازه بان سوئیسی گلادباخ، در مسیر انتقال به بایرن مونیخ قرار گرفته است.

گزینه اول جانشینی نویر در بایرن مونیخ مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، یان زومر در سال های اخیر در بوندسلیگا و به خصوص در تقابل با بایرن مونیخ عملکرد درخشانی داشته و بارها مرد شماره یک گلادباخ در دیدار مقابل این تیم لقب گرفته است. بعد از مصدومیت غیرمنتظره و البته شدید مانوئل نویر در تعطیلات زمستانی، باواریایی ها قصد دارند با یان زومر به توافق رسیده و در ادامه فصل از او در ترکیب ثابت خود استفاده کنند. نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد کادر فنی و مدیران باشگاه بایرن مونیخ تصمیم گرفته اند در نیم فصل دوم فقط به اسون اولریش به عنوان گزینه شماره یک اعتماد نکنند و این باشگاه به دنبال یک دروازه بان جدید خواهد بود.

1783160

در صورت عدم توافق با الکساندر نوبل و موناکو برای بازگشت این دروازه بان جوان، زومر همچنان گزینه اصلی بایرن مونیخ برای جانشینی مانوئل نویر خواهد بود. نام سنگربانانی مانند دومینیک لیواکوویچ، کیلور ناواس و یاسین بونو در این مقطع در لیست بایرن مونیخ قرار ندارد و باشگاه آلمانی توافق با این گزینه ها را ممکن توصیف نمی کند.

دروازه بان سوئیسی و باتجربه گلادباخ آماده انتقال به بایرن مونیخ بوده و علاقه دارد در این مقطع حضور در چنین باشگاه بزرگی را تجربه کند. تنها چند ماه از قرارداد یان زومر با گلادباخ باقی مانده و به این ترتیب جذب او آنقدرها هم برای بایرن مونیخ دشوار نخواهد بود. در روزهای آتی این باشگاه پرافتخار آلمانی به صورت جدی برای توافق با یان زومر وارد عمل می شود و به نظر او جانشین مانوئل نویر در نیم فصل دوم در ترکیب بایرن مونیخ خواهد بود.

دیدگاه‌ها