کد خبر : 1860258 | 29 آذر 1401 ساعت 10:14 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

خسرو حیدری، اولین تجربه دربی در قامت مربی

خسرو حیدری در قامت مربی استقلال امروز اولین دربی را تجربه خواهد کرد. او پیش از این بارها و بارها به عنوان بازیکن رو در روی پرسپولیس قرار گرفته است.

خسرو حیدری، اولین تجربه دربی در قامت مربی

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک حضور در دربی به عنوان مربی تجربه ای متفاوت با دوران بازیگری است. شروع با استقلال در فاز مربیگری یک گام بزرگ از سوی خسرو حیدری بوده و حتی نقدهایی هم به دنبال داشت اما باید گفت ریکاردو ساپینتو به خوبی بازیکن سابق استقلال را پذیرفته است.

خسرو حیدری با توجه به شرایط سنی نزدیک به بازیکنان استقلال به خوبی با آنها ارتباط برقرار کرده و همین که تجربه دوران بازیگری خود را به استقلالی ها انتقال دهد، کافی است. به خصوص تجربه بازی در دربی. از سویی قرار دادن خسرو حیدری در کنار ریکاردو ساپینتو می تواند، منجر به تجربه خوبی برای این مربی و حتی جانشین پروری برای استقلال در آینده شود.

آنچه که اکنون می توان به صراحت اظهار داشت، این است که این ترکیب موجب نمایش خوب استقلال در هفته های سپری شده است. استقلال در سوپر جام قهرمان شده و در لیگ برتر هم جز مدعیان قهرمانی است و در صورت برتری در دربی حتی قادر خواهد بود، صدر جدول را از آن خود کند و برای این موفقیت ها باید برای خسرو حیدری هم سهم در نظر گرفت. حتی اندک. او به طور حتم در خصوص مسایل فنی هم دارای دیدگاه است و نظرات خود را به ساپینتو انتقال می دهد. این اتفاق البته در پرسپولیس هم به خوبی رخ داده است و باشگاه سید جلال حسینی بازیکن موفق سال های اخیر تیم را به ترکیب کادر فنی اضافه کرده است.

دیدگاه‌ها