کد خبر : 1852098 | 15 آبان 1401 ساعت 11:14 | 32.5K بازدید | 8 دیدگاه

پایان خداحافظی موقت پس از ۱۰ سال!

رحمتی و خسرو حیدری در تمرین تیم ملی(عکس)

سرمربی آلومینیوم و مربی استقلال در تمرین امروز شاگردان کارلوس کی‌روش حضور پیدا کردند.

رحمتی و خسرو حیدری در تمرین تیم ملی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین صبح امروز تیم ملی ایران در حالی آغاز شد که کارلوس کی‌روش یک مهمان غیرمنتظره داشت؛ دروازه‌بانی که ۱۰ سال قبل از او و تیم ملی خداحافظی موقت کرد اما تصمیم او دائمی شد!

سید مهدی رحمتی که در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ یکی از مهره‌های کلیدی کارلوس کی‌روش در تیم ملی به حساب می‌آمد ولی در سه دیدار آخر با انتشار یک پست خداحافظی کرده بود، پس از یک‌دهه دوباره در کنار مرد پرتغالی دیده شد.

رحمتی، امروز، در اقدامی غیرمنتظره در تمرین تیم ملی فوتبال ایران حضور یافت و در کنار کی‌روش عکس یادگاری گرفت؛ قابی که خسرو حیدری، مدافع پیشین تیم ملی و مربی کنونی استقلال نیز در آن دیده می‌شود.

1760087

دروازه‌بان پیشین استقلال و سرمربی حال حاضر آلومینیوم که یکم بهمن‌ماه ۹۱ در اقدامی عجیب از تیم ملی خداحافظی (به اصطلاح موقت) کرد، ۲۴ ساعت پس از آن متن، با واکنش غیرمنتظره کی‌روش مواجه شد که عنوان کرد چنین مسئله‌ای برای او اهمیت ندارد و با وجود اینکه رحمتی برخورد مرد پرتغالی را غیرمنصفانه می‌دانست، اما همان خداحافظی، منجر به عدم حضورش در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا شد و البته مصاحبه‌های تندی هم در آن مقطع انجام دد.

با وجود گذشت چندین سال از آن ماجراها و در حالی که به نظر می‌رسید اختلاف بین طرفین هنوز حل نشده باشد، اما امروز سیدمهدی رحمتی به همراه خسرو حیدری در تمرین تیم ملی حضور پیدا کردند و قبل از انجام کارهای تاکتیکی در زمین تمرین، با کی‌روش به خوش‌وبش پرداختند.

1760124

کی‌روش نیز پس از استقبال از دو استقلالیِ سابق تیمش، به مهدی رحمتی گفت: موهای او سفید شده ولی خسرو حیدری بدون تغییر مانده است.

دیدگاه‌ها