کد خبر : 1860260 | 29 آذر 1401 ساعت 10:18 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

۲۳ هزار باشگاه ورزشی پرورش اندام در کشور وجود دارد

سمنان- نائب رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان اینکه ۲۳ هزار باشگاه ورزشی پرورش اندام در کشور وجود دارد، گفت: نظارت مستمر بر این باشگاه‌ها صورت می‌گیرد.

۲۳ هزار باشگاه ورزشی پرورش اندام در کشور وجود دارد

به گزارش "ورزش سه" رضا فیروزی در گفتگو با مهر، ضمن بیان اینکه بدن سازی مورد استقبال بسیار خوب جوانان ایران قرار دارد، ابراز کرد: ۲۳ هزار باشگاه ورزشی پرورش اندام و بدن سازی در کشور وجود دارد که نظارت مستمری بر روی فعالیت‌ها و وضعیت این باشگاه‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه در کشورمان هشت میلیون ورزشکار بدن سازی و پرورش اندام شناسایی شده است، افزود: نظارت‌ها و هدایت‌های مستمری که از سوی ادارات ورزش و جوانان بر روی این باشگاه‌ها صورت می‌گیرد تأثیر بسزایی در بهبود کیفیت فعالیت‌های ورزشی و برنامه‌هایی که برای ورزشکاران بدن سازی و پرورش اندام در نظر گرفته خواهد شد، دارد.

نایب رئیس فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام با اشاره به اینکه بر اساس جدول سالانه ۱۴۰۲ حتماً سعی خواهیم کرد برنامه‌ای را در استان سمنان میزبانی کنیم چرا که خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی در زمینه پرورش اندام و بدن سازی در این استان وجود دارد، بیان کرد: مسابقاتی که در تقویم قرار گرفته در این استان برگزار خواهد شد.

فیروزی با بیان اینکه مجمع سالیانه هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان برگزار و هیئت‌ها حضور خوبی را داشتند همچنین دغدغه‌ها نیز بیان شد، ابراز کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوب استان، یکی از مواردی که فدراسیون در این استان تاکید دارد، گسترش ورزش بدن سازی و همچنین توجه به سلامت مردم در کنار پرورش استعدادهای جوان است.

دیدگاه‌ها